סדר בביטוחים כפילויות? קיזוזים?

סדר בביטוחים – כפילויות? קיזוזים?

סדר בביטוחים – כפילויות? קיזוזים?

למה חשוב לעשות סדר בביטוחים ? ראשית יש להבין כי הביטוחים מכסים תחומים רבים בחיינו: ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח בית ורכוש, ביטוח רכב וכמובן גם ביטוחי חו"ל. אנחנו מציעים כאן קשר ישיר והטבה מיוחדת של ייעוץ ראשוני חינם עם איש מקצועי אמין מומחה לאפשרויות של אזרחים וותיקים. נושא הביטוחים מהווה חלק חשוב מההתנהלות הכלכלית בכל גיל. בגיל השלישי אנחנו מגיעים למצב של צבירת ביטוחים, חוסר או עודף.

זה הזמן להתארגן ולרכז את כל דוחות הביטוח של השנים האחרונות. לפנות לייעוץ לאיש פיננסים היכול לעזור לכם לעשות סדר בביטוחים השונים. רק כך תדעו אם חסר מרכיב ביטוח או יש עודף בתחום כלשהו.

כאשר מגיע הצורך לממש ביטוח, מסתבר לעתים כי הוא מתקזז ולא ממלא את ייעודו. לכן, סדר בביטוחים חשוב ומהווה שיקול פיננסי לא פחות חשוב מכל חסכון אחר. כמו בנושאים פיננסיים אחרים חשוב להכיר את הרפורמות ולהתייעץ עם אנשי מקצוע.

משרד האוצר בנה מסלקה פנסיונית. באתר המסלקה תוכלו לקרוא מידע כללי על: רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון. אך אם אתם באמת רוצים לדעת מה מצבכם בביטוחים השונים – המלצתנו היא להתייעץ עם מומחה. התייעצות מעין זו תעזור לכם להימנע ממצבים של כפילויות בתשלומי הביטוחים, כאלה אשר מתקזזים ביום פקודה. דאגו להיות מבוטחים בחברה גדולה ויציבה – כדי שתהיה לכם כתובת אמינה בעת צרה.

המערכת של המסלקה הפנסיונית תפנה אל גופי הפנסיה הרלוונטיים עבורכם שקיימים היום בשוק הישראלי. היא תאסוף מידע ובתוך 72 שעות כל האינפורמציה תתקבל. בשלב זה מומלץ לקבוע פגישה מול מומחה בעל רישיון ולוודא שתקבלו 3 דברים חשובים מאוד עבורכם:

חיסכון

סדר:

  • עושה לך סדר על מנת לדעת איפה הכסף נמצא ומושקע (קרן פנסיה, ביטוח מנהלים, קופת גמל וקרן השתלמות)
  • בודק מהי רמת הסיכון בכלל הנכסים והאם היא מתאימה (גיל החוסך, מטרת הכסף, אופי וכ’ו)

חיסכון:

  • חוסך לך במס רווחי הון וניצול מקסימלי של הטבות מס לפורשים (אופטימיזציה מיסויית)
  • חוסך לך בדמי הניהול ובפרמיות
  • שורה תחתונה – חוסך כסף

וכמובן בקרה:

  • בודק את טיב מנהלי ההשקעות, המסלולים והמוצרים בכל זמן נתון

כאשר אכן קורה אירוע ביטוחי בתחום כלשהו בחיים. הגעתם לאריכות חיים ולפעמים קורה והגיע הזמן לפרוע את הביטוח. אם בכל זאת חברת הביטוח ששילמתם לה יפה את הפוליסה החודשית לא מגיבה נכון – אל תפנו לבד, היעזרו בעו"ד  מומחה לתביעות ביטוח.

השמעתם על הרפורמה החדשה ביטוחים ופוליסות? קראו מה התחדש בתחום זה וגם הקשיבו והפנימו את מה שריכזנו כמידע בביטוחים וחכמת ההמונים בנושא זה. העיקר, אל תרגישו לבד ואל תוותרו, הביטוחים הם חלק חשוב במאה ה- 21. הירשמו בטופס הירוק במקום המתאים לכם לקבלת שירות ממוקד.

נשמח לקבל תגובות, הצעות, שאלות ורעיונות לגבי מה שחסר כאן בהמשך.

בידקו גם

המצב הפיננסי במדינה ומה משתמע מזה לנו

המצב הפיננסי במדינה ומה משתמע מזה לנו

המצב הפיננסי במדינה ומה משתמע מזה לנו או במילים אחרות איך לשפר את המצב הפיננסי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות