קהילות הגיל השלישי מרכז

קהילות הגיל השלישי – מרכז הארץ

קהילות הגיל השלישי במרכז הארץ – תרבות הפנאי

רוכזו כאן קישורים לקהילות הגיל השלישי במרכז הארץ – הבולטות בשימת דגש על פעילויות חברתיות. כולל עידוד הרחבת ההשכלה ושיפור איכות החיים של אזרחיהן הוותיקים. הקצב המהיר בו מאופיין האיזור משפיע גם על קהילות הגיל השלישי באזור זה. חוגי ריקוד, מופעים, הצגות, טיולים ועוד הצעות מגוונות ומהנו.

 

mer 1גמלאי רעננה – באתר פירוט מוסדות, תכניות ופרוייקטים המיועדים לבני הגיל השלישי העיר. עוד באתר המועצה השכלת מבוגרים, ותרבות פנאי בעיר.

 

 

 

גמלאי רמת השרון
אתר המועצה מציע מגוון תכנים לבני הגיל השלישי. חוברת פעילויות, מוקד פניות, קישור לעמותות, שירותים תומכים, מידע וזכויות.

אזרחים ותיקים – עיריית תל-אביב יפו
עיריית תל-אביב-יפו פועלת לשיפור איכות חיי אוכלוסיית בני הגיל השלישי הגרה בעיר. תוך הקפדה על פיתוח שירותי יעוץ וטיפול לתושב ובני משפחתו בצמתי חיים. כמו גם בפתרון בעיות הנובעות משינוי סטאטוס משפחתי, משבר גיל, ירידה בהכנסה, חולי ויחסי משפחה ועוד. למידע נוסף אודות זכויות אזרחים ותיקים.

ניתן למצוא מידע מפורט בתוך אתר המועצה. באתר פרטים על השירותים הניתנים לרווחת קהילת בני הגיל השלישי. כמו כן קישורים וכתובות של מועדוני פנאי ותרבות הפעילים בעיר. תוכלו לצפות בתוכניות הטלוויזיה הקהילתית. כמו גם לקבל מידע מעיתון הגמלאים וממידע וספרות מקצועית העוסקת בזכויות, בריאות וכושר, יחסים במשפחה ועוד.

מועדון ותיקים של גוש עציון ואפרת
דף מידע של המועצה ובו מידע על המועדון. המועדון משרת את אוכלוסיית בני הגיל השלישי באזור. המועדון פועל 3 ימים בשבוע. חברי המועדון נהנים מהאווירה החמה, משיעורים נפלאים, מטיולים בכל הארץ וממסיבות בכל חג. בכל שנה מתבצעים פרוייקטים בין דוריים יצירתיים בשיתוף ילדים ונוער. קיימת גם תוכנית לתשושי נפש.
דף המועצה ובו פרטים על המועדונים הפעילים בעיר. קיימת חלוקה של מועדונים לפי שפות: רוסית, ספרדית, פרסית. וקישורים לפעילויות פנאי ותרבות בעיר

 

 

ירושלים, בית הופמן מרכז רב-שירותים לאוכלוסיית הגיל השלישי.
כמו כן קיים בעיר מינהל גינות העיר – המציע לגמלאים תכנית לימודים, פעילויות, הרקדות, טיולים,קורסים, סדנאות ועוד.

 

רשת פנאי וקהילה חולון
באתר מידע כללי, מועדוני גמלאים, גמלאים כותבים. ניתן למצוא גם חוגים ופעילויות.

 

 

 

mer 7גמלאי פתח תקווה
באתר המועצה מגוון רחב של שירותים: ייעוץ פיננסי, סקר פעילות וצרכים, ייעוץ, ביטוח לאומי העסקת עובד זר. כמו כן פירוט לגבי הטבות, המלצות דיור, זכויות. באתר מופיעה רשימת מועדונים לבני הגיל השלישי (כתובות וטלפונים) הפעילים בעיר.

 

 

 

גמלאי ראשון לציון
דף המועצה ובו קישורים, פרטים כתובות טלפונים ומידע לגבי מסגרות תרבות ופנאי. עוד באתר פרטים לגבי הרחבת השכלה, מאמרים רלוונטיים, פעילויות ותוכניות לגמלאי העיר.

אתר גמלאי ראשון לציון

באתר מידע פורט לגבי חיי התרבות והפנאי של הגמלאים בראשון לציון.

בידקו גם

וותיקים בעבודה - לאלו שרוצים לעבוד בתקופת הפנסיה

וותיקים בעבודה – לאלו שרוצים לעבוד בתקופת הפנסיה

וותיקים בעבודה – לאלו שרוצים לעבוד בתקופת הפנסיה העובדה כי ישנם וותיקים לא מעטים הרוצים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות