הטבות הנחות וזכויות בעידן הדיגיטלי

הטבות הנחות וזכויות בעידן הדיגיטלי

הטבות הנחות וזכויות בעידן הדיגיטלי

בעידן הדיגיטלי, כאשר ד"ר גוגל וקבוצות רבות בפייסבוק נמצאות נגישות וזמינות , מתגברת תופעה זו אצל אנשים בכל גיל – מחפשים הטבות, הנחות, קופונים, מחיר מועדון. כך גם בגיל השלישי, אזרחים וותיקים מחפשים זכויות והטבות המיוחדות לגיל המיוחד הזה. במהלך ההתפתחות שלנו במעגלי החיים +60 איתרנו כמה הטבות בתחומים שונים.

הטבות הן גם דרך טובה לנותני שירותים או מוצרים לאפשר "טעימה" של השירות שהם נותנים. לפעמים ההטבות חבויות בתוך סדנאות היכרות. לפעמים הטבה או טעימה באה לידי ביטוי במספר טיפים טובים המגלים דרכים חדשות לקדם נושאים שונים. שימו לב, בטיפים משולבות מדי פעם תשובות לשאלות.   

פעמים אחרות מדובר בקבוצות טיפים או סרטונים המגלים לנו תחום ידע חדש. לפעמים זו גישה חדשה או עולם תוכן שלם חדש . אך תוכלו לגלות כי גם בתוכן הפרסום עצמו נמצאים טיפים המהווים הטבות וחוסכים זמן או מעניקים ידע בסיסי. ראו דוגמא בסוף ההצעות לפגישות סטיילינג אישי בזום רק מהמידע הזה אפשר לצבור חכמה מעשית מיטיבה.

בניוזלטר אנחנו מרכזים מדי תזכורות על הטבות וזכויות שהגיעו אלינו.

ראו כאן בקישור תקן וגם זכויות מיוחדות פיננסיות לגיל השלישי. תוכלו להירשם ולקבל ייעוץ מותאם אישית. אלה הטבות חוסכות כסף ומשפרות מצב חסכונות. קבלנו עליהם משובים טובים מאלה שהלכו בעקבות הייעוץ הפיננסי המותאם אישית.

הטבות הנחות מבצעיםלאחרונה עלתה אצלנו השקה של פרויקט מיוחד. יש בו מידע רב ועשיר הרצאות מהכורסא. כנסו והכירו את צוות המרצים הגדול המגיע מתחומים רבים ומגוונים. משולבים בו "טעימות" חינם של הרצאות היכרות. לרציניים מוצע גם מנוי ניסיון. כנסו וראו כי מדובר בדוגמאות של הטבות משמעותיות התומכות בהתפתחות אישית. התפתחות אישית היא הבטחה לחיוניות סקרנות ורעננות בכל גיל ובמיוחד אצל הוותיקים. 

המיומנות של חיפוש בגוגל ובמיוחד בסרטוני יו-טיוב השתכללה. בהמשך ההתמדה והשנים ומצאנו שקיים עולם שלם של הטבות, קורסים, סדנאות, סרטוני היכרות. בכולם ישנם חלק לצפייה חינם, מה שהוזכר למעלה כ"טעימה". גילינו כי חלק גדול מהטעימות האלה ממש איכותיות וחשובות. יש בהן אפשרות קלה וטובה לקבל מידע בסיסי ואז להחליט אם הנושא חשוב לנו, לרכוש משהו ספציפי.

כמו תמיד בואו וכתבו בתגובות, בתחתית העמוד, מה דעתכם? האם למדתם משהו חדש? האם יש לכם מידע אחר להוסיף כאן? משהו שאתם מצאתם מעניין?

♥ מחכה לתגובותיכם בעניין רב, אלקה יפה

בידקו גם

מבצע סבתא - סרגניות וסרגן של מרכזי היום חיפה והקריות

מבצע סבתא – סרגניות וסרגן של מרכזי היום שילה בחיפה והקריות

מבצע סבתא סרגניות וסרגן של מרכזי היום שילה בחיפה והקריות   זמנים קשים, מלחמה בדרום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות