חוגגים 7 שנים של עשייה

חוגגים 7 שנים של עשייה

חוגגים 7 שנים – חוגגים 7 שנות מידע בפורטל

קשה להאמין אך כבר עברו 7 שנים מאז העלאת המיזם "מעגלי החיים+60". כפי שתמיד אומרים, כאשר נהנים הזמן עובר מהר יותר. ועכשיו החגיגה הגדולה ביותר תהיה פתיחת הדלתות של הכנס הווירטואלי הראשון ב- 10.8.18 שתוביל אותנו ל"אריכות ימים בבריאות ובאושר"

הרעיון הבסיסי התחיל בהרגשת "שליחות" והתכוונות אל מטרה ממוקדת, לשפר את איכות החיים בגיל השלישי. אנחנו חיים בעולם דיגיטאלי, עולם שבו יש ידע רב פתוח לכל. צריך רק לבוא, לחפש, לרכז, לסנן ולארגן. לקראת יציאתי לגמלאות, לאחר תקופת עבודה ארוכה בחינוך והכשרת מורים התחלתי לחשוב על השנים קדימה. ריכזתי ניירת כדי לברר את מושגים כמו  פנסיה ולתהות אם יש בישראל זכויות כלליות לאזרחים וותיקים. מהנושאים הפרקטיים כמו מציאת דרכים טובות יותר של טיפול בפיננסיים וביטוח שהם התשתית להגשמת חלומות. בהמשך הגעתי  מהר גם לתחביבים ופנאי עם הדגשה של פנאי אקטיבי.

כבר בשנים הראשונות הבנו כי מהשליחות החברתית הפשוטה, נוצרת קהילה ויש פוטנציאל טוב לקהילות פנסיונרים פעילים. עבורם ועל פי בקשתם, אספנו, ארגנו וריכזנו לוחות דרושים לפנסיונרים. נוכחנו כי רבים מעוניינים להגיע להכנסה נוספת ואנחנו ממשיכים להנגיש רעיונות ודרכים כדי לעשות זאת בעזרת הידע שיש לפנסיונר.

חוגגים 7 שנים של מידע בפורטלמרבית הקטגוריות נוצרו בעקבות איתור צרכים של בני הגיל, תהליך שמתמשך עד היום הזה. התקדמות במעגלי הבריאות הסבה את תשומת ליבנו לחומרים המרתקים שלמביא מודל רפואה מאוחד, הקושר בין גוף נפש ונשמה. יחד עם פתיחת היריעה לתחומים חדשים הגיעו גם פתרונות חדשים ומעניינים כמו יוגה תרפיה והקשר בין גוף ונפש. כוון נוסף של רצונות הוביל להצעה של כתיבת סיפור חיים והעלאת הזכרונות האישיים לטובת הדורות הבאים במשפחה. הרצונות והצרכים רבים ואפילו גדלים מיום ליום ככל שבני גיל הזהב מודעים לעצמם ולעובדה שעם העלייה בתוחלת החיים, יש עדין 30-30 שנה הדורשים מידע, ידע ותכנון.

אבן דרך משמעותית ביותר הייתה תקופת שדרוג הפורטל שהתחילה לפני שנתיים ונמשכת כל הזמן. הניסיון הראה לנו כי ישנם אנשים בגיל השלישי, אשר רוצים לדעת יותר על אינטימיות וטיפוח זוגיות בגיל הזה, ומצד שני יש אנשים אשר בגיל הזה עסוקים בטיפול בהרים מבוגרים . אלה ואלה מחפשים פתרונות ורעיונות חדשים ואנחנו נענים לאתגרים ומחפשים במרחב פתרונות מגוונים כמו   שירותי סיעוד מותאמים אישית. עברו 7 שנים מאז התחלת המיזם ובאמת כל מי שרואה את התוצאות אומר לנו שהספקנו יפה.

אנחנו יודעים היטב כי יש עוד הרבה מאד מה לעשות ווכמו שכבר ציינתי החגיגה הגדולה ביותר תהיה פתיחת הדלתות של הכנס הווירטואלי הראשון ב- 10.8.18 שתוביל אותנו ל "אריכות ימים בבריאות ובאושר" .

ההרשמה תיפתח בקרוב!

בידקו גם

ימי מלחמה - הקיבוצים, הכפרים והחקלאות

ימי מלחמה – הקיבוצים, הכפרים והחקלאות

 ימי מלחמה – הקיבוצים, הכפרים והחקלאות הקיבוצים, הכפרים והחקלאות – הם האפוד הקרמי של המדינה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות