דיאלוג עם הזמן – חוויה עם הנכדים

מאמר קצר – דיאלוג עם הזמן – חוויה עם הנכדים

בשביל הנכדים שלכם אין כמו בילוי עם סבא וסבתא שתמיד מפנקים, מחבקים ומעמיסים בממתקים. אין ספק שגם אתם, כסבים וסבתות, תעדיפו תמיד לבלות במחיצת הנכדים על פני כל פעילות אחרת שקיימת בעולם. יש אינספור פעילויות שאפשר לעשות – לשמור עליהם ולראות אותם מתרוצצים בגן השעשועים, לקחת אותם לסיבוב בקניון – לאכול איתם גלידה ואולי אפילו לראות איתם סרט בקולנוע או תכנית בטלוויזיה. לפעמים רצוי וגם כדאי להכניס לבילוי המשותף איזשהו ערך מוסף וייחוד כדוגמת ביקור בתערוכת  "דיאלוג עם הזמן" מוזיאון הילדים של חולון.
חוויה מיוחדת במינה
מוזיאון הילדים איננו עוד סתם מוזיאון החושף מוצגים ועבודות שהילדים מתבוננים בהם מרחוק. זהו מוזיאון המזמין את הילדים להיכנס ולהיות חלק פעיל בתוך הסיפור. סביבת המוזיאון עשירה ומרתקת ומשולבים בה סרטים ומולטימדיה, אפקטים מתקדמים ופעולות אינטראקטיביות
דיאלוג עם הזמן הינה תערוכה שמטרתה העיקרית היא ליצור דיאלוג בין דורי ושינוי הדעות הקדומות על קשישים ועל הזיקנה. זהו מסע מרתק ומרתק, רצוף במצבים מרגשים ,משעשעים ומאתגרים והוא מודרך על ידי מדריכים ומדריכות מעל גיל 70!
דיאלוג עם הזמן
התערוכה הינה פרויקט יחיד מסוגו בעולם ומטרתה ליצור מפגש בין המבקרים לבין העתיד שלהם על ידי התנסות חווייתית שמציפה את העולם אותו אתם מכירים, אנשי דור הזהב. זהו מסע מרתק, מטלטל ויוצא דופן אל עבר מחוזות הנוסטלגיה המשלב בתוכו קטעי מוזיקה, טלוויזיה ואת גיבורי התרבות שלכם.  המסע שובר סטיגמות ופוקח את עיניהם של אלו אשר לא מבינים  על התמודדות היום יום  ועל השלכותיה של הזקנה. זוהי חוויה אינטליגנטית שנשארת עם המבקרים זמן רב לאחריה.
אז בפעם הבאה שאתם נמצאים עם הנכדים ושוברים את הראש מה לעשות ולאן תלכו- אל תהססו! קחו אותם למוזיאון הילדים בחולון,  ובלו איתם בילוי קצת אחר, שייתן גם להם וגם לכם – הרבה יותר.
לפרטים נוספים היכנסו לאתר מוזיאון הילדים בחולון

בידקו גם

החצר הפנימית

"המשפחה  ומערכות היחסים בה במיקוד עם ההורה בגיל השלישי" – באתר החצר הפנימית אימון אישי – …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות