אומנות אומנים וסיפורי חיים

אומנות אומנים וסיפורי חיים

אומנות אומנים וסיפורי חיים

 

om3אומנות הפסיפסים

אמנות דקורטיבית ומונומנטאלית בסגנונות שונים, שיצירותיי הכוללות היווצרות של תמונות על-ידי שילוב, גיוס וקיבוע אבנים צבעוניות, זכוכית, גרניט פורצלן וחומרים אחרים על פני השטח. פסיפס ידוע מאז ימיקדם בזכות היופי שלו ומאפייני ביצועים מצוינים. הפופולארי ביותר הוא פסיפס זכוכית. פסיפס זכוכית שעשוי מחומרים מיוחדים הוא אטים מיים מוחלט, ולכן מתאים במיוחד לעיצוב חדרים עם לחות גבוהה: סאונות, אמבטיות, בריכותשחיה. פסיפס זכוכית עמיד וחזק, לא מושפע משינוים בטמפרטורות וחומרי ניקוי. לוחות דקורטיביים מפסיפס זכוכית שומרות על המראה המקורי שלהן למשך עשרות שנים.

 

 

אומנות ייחודית בעיר צפתטיולי אומנות בעיר צפת, העיר הגלילית העתיקה שרחובותיה מרוצפים בהיסטוריה ובאומנות. באתר של עיריית צפת רוכזו גלריות אומנות ייחודיות ומומלצות לסיורים.

 

תערוכות ייחודיות במוזיאון תל-אביב לרגל מלאת 110 שנה לתל-אביב מציג מוז"א, מוזיאון ארץ-ישראל בתל-אביב, תערוכת צילום מיוחדת – הים של תל-אביב. הצילום של העיר מתחיל ביפו ובצלמיה – הצליינים, הערבים, הארמנים והיהודים, עוד בטרם הייתה אחוזת בית. התערוכה מציגה את התהפוכות החזותיות וההיסטוריות כפי שנלכדו בעדשות צלמים ואמנים מראשית ימי הצילום בארץ, ובתוך כך היא מניחה את הזווית התיעודית, הפוליטית והאמנותית הייחודית של שפת הצילום. לתערוכה נבחרו תצלומים איקוניים בצד עבודות וידאו, וכונסו בה יחד מגוון היבטים ושפות תרבות מרובדות. הצופים בתערוכה מוזמנים להתבונן, להקשיב ולדבר ב"שפת הים" התל-אביבית.

 

הגלריה לאמנות ישראלית היא חלל תצוגה מוזיאלי בקומה הראשונה של מרכז ההנצחה בקרית-טבעון. מוצגות בה תערוכות יחיד ותערוכות נושא בציור, פיסול, צילום ומדיה דיגיטאלית. בגלריה מתקיימים אירועי פתיחה, מפגשי שיח גלריה וימי עיון המתייחסים לסוגיות בתרבות המקומית שהתערוכות נוגעות בהן. כמו כן מתקיימות הדרכות בתשלום לקבוצות מבוגרים וילדים. הגלריה נתמכת על ידי אגף הגלריות והמוזיאונים במשרד התרבות והספורט.

 

הצגה של מרכז היוצרים בשלומי: "זקנים לנצח":

 

בידקו גם

הגורם האנושי

וידאו מרחביה, בניהולו של אריה שטיימץ – מפיק סרטי קורות חיים מרגשים. לאנשים שחשוב להם לשמר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות