איך ליהנות ולנצל את הזמן כשנמצאים בבית

איך ליהנות ולנצל את הזמן כשנמצאים בבית?

איך ליהנות ולנצל את הזמן כשנמצאים בבית?

תקופה  לא פשוטה עוברת על הקהילה הגלובלית ובעיקר על קהילת בני הגיל השלישי. תחושת הבדידות מתעצמת, הגעגועים לבני המשפחה והזמן הפנוי הרב שנמצא בידינו. שלא לדבר על קושי בהתנהלויות בסיסיות כמו קניות, סידורים וכדומה.  לכן החלטנו פה לרכז מגוון פיתרונות ורעיונות שיוכלו לתת מענה לכמה שיותר מהצרכים שלנו. לצורך כאן לפניכם קישורים שונים לשעות הפנאי, לתקשורת עם המשפחה,לחרדות שעולות ועוד ועוד.

💡  בתקופה בה הרבה לא ידוע, כדאי לתכנן ולהתארגן לקראת העתיד. במיוחד בדגש על התנהלות פיננסית חכמה ומותאמת לכל משק בית באופן אישי. בהתאם לצרכים, להכנסות ולהוצאות שלכם. אסף פולינובסקי עוזר וכבר עזר לרבים להגיע להתנהלות פיננסית חכמה. הקליקו על הקישור ומלאו טופס והוא יחזור אליכם.  שימו ♥ – פגישת הייעוץ הראשונה – חינם.

💡 אנחנו רוצים להזכיר לכם את הימים הטובים ואת המיזם של אורי אורבך ז"ל השר של האזרחים הוותיקים. אם בימי הסגר והקורונה תמצאו זמן למעט פנאי ותרבות כנסו כאן לקישור כתבו לנו ושתפו אותנו ממה במיוחד נהניתם.

 💡 כולנו מתגעגעים לבני המשפחה השונים ובמיוחד לנכדים. בעזרת אפליקציית ZOOM החינמית, תוכלו גם אתם ליצור קשר ואפילו לערוך ביחד את סדר הפסח גם כשכל אחד נמצא בביתו. סטודיו האוזר הכין עבורכם, בני הגיל השלישי, את המדריך המלא לסבא ולסבתא – איך לפתוח שיחת  ZOOM. האפליקציה משמשת כדרך נהדרת להתמודד ולהתגבר על הבדידות ותודה אמיתית מגיעה לאלו שאיפשרו זאת.

 💡 המשרד לשיוויון חברתי ריכז עבור האזרחים הוותיקים של מדינת ישראל, מיגוון שירותים ייחודיים לתקופה סוערת זו:

♦ מוקד טלפוני לשאלות ולסיוע בנושא הקורונה 8840* כולל טופס פנייה מקוונן למוקד.

מגוון תכני תרבות ופנאי, סרטונים והנחיות לניהול שגרה בימי הקורונה – קורונה בשלייקס.

ועוד מיידע חשוב – מענק הסתגלות לבני 67 שפוטרו וגם משיכת קצבאות ללא הגעה לסניף ועוד.

 

פתירת תשבצים  💡 צריכים סיוע ועזרה מיידיים, בימים שאנשים בקבוצות סיכון לא יוצאות מהבית בגלל סכנה לבריאותם. במיוחד בשביל זה  הוקם פרוייקט Door 2 Dor שישמח לעזור לכם. לבקשת סיוע הקליקו על הקישור.

💡 משעמם בבית וחולמים על חו"ל הנה רשימת מוזיאונים ותערוכות לביקור וירטואלי:

מוזיאון הארכאולוגיה – אתונה
פראדו – מדריד
לובר – פריז
המוזיאון הבריטי – לונדון
הגלריה הלאומית לאומנות – וושינגטון
מוזיאון ישראל(בקרוב) – ירושלים
גוגל אומנות ותרבות 

💡 מועדון ״צוותא״ פתח את כל הארכיון שלו לצפיה מלאה. פשוט מקסים! הופעות שלמות של כוורת, חיים חפר, חווה אלברשטיין, שוקולד מנטהממסטיק,  בני אמדורסקי וישראל גוריון, שושנה דמרי, חלב ודבש ועוד עשרות מופעים מלאים!!!!

💡 אין זמן טוב כמו עכשיו כשיש הרבה שעות של פנאי למלא וללמוד משהו חדש. האוניברסיטאות הטובות בעולם (פרינסטון, ייל , הווארד , פנסילבניה, קולומביה ועוד) מזמינות אותכם להשתתף בקורסים אונליין חינם. גם בישראל יש אפשרות להשתתף במגוון קורסים אונליין של משרד התעסוקה. ביניהם: אקסל, אקסל למתקדמים, אנגלית עסקית, תוכנות אופיס, שפות, קידום אתרים ועוד המון דברים טובים. קורסים חינמיים אונליין ללמידת השפה הערבית ב"מדרסה"כל מה שצריך זה להירשם כדי שהקורסים (ברמות שונות ממתחילים והלאה) יפתחו עבורכם. רשימת אתרים המספקים קורסים אונליין חינם

💡 אוהבים להאזין לספרים?  Audible פתח את שעריו הווירטואליים כדי לאפשר לכם להעביר את שעות הפנאי ולהאזין לספרים חינם.

אגם הברבורים💡 תיאטרון הבולשוי במוסקבה הודיע לראשונה בתולדותיו כי ישדר כמה הופעות אופרה קלאסיות ובלט (המכונה "סדרת הזהב") בשידור חי בערוץ היוטיוב של התיאטרון לצפייה בחינם. להנאתם של הקהל העולמי.
הקליקו כאן כדי להגיע לערוץ היוטיוב של התיאטרון:
לוח הזמנים לתכנית:
01.04 – הכלה של הצאר
04.04 – מרקו ספאדה
07.04 – בוריס גודונוב
10.04 – מפצח האגוזים

💡 בילוי נוסף תאפשר לכם "מכונת הנוסטלגיה". כל מה שעליכם לעשות זה להקליק על הקישור לבחור שנה ותוכלו להאזין לכל הלהיטים המוזיקאליים של אותה שנה.

💡 קצת יצירה לנפש – צפו בסרטון למטה המסביר ומדגים "איך להכין מנדלות בתקופת הקורונה".

 

 

 

💡 נמשיך לשמור על הבריאות בבית עם מגוון סרטונים לפעילות גופנית המותאמת לבני הגיל השלישי בבית.מתיחות ותרגילים בעמידה, בישיבה ובשכיבה. סרטונים דוברי השפה האנגלית:

מתיחות בישיבה

 

תרגילי גמישות

 

תרגילים בישיבה

 

תרגילים בעמידה, ישיבה ושכיבה לבד וביחד

סיימנו לבינתיים בכל פעם שנקבל מידע נוסף שיוכל לעזור, לתמוך ולעניין אתכם, נצרף אותו לפוסט זה – לכן כדאי לשוב להיכנס ולראות מה התחדש.

הרבה בריאות, אלקה והצוות

בידקו גם

טיול באמירויות שהפך למסע למידה - ותיקי עמק יזרעאל

טיול באמירויות שהפך למסע למידה – ותיקי עמק יזרעאל

טיול באמירויות שהפך למסע למידה ותיקי עמק יזרעאל מאז ומתמיד ידענו כי לכל אורך החיים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות