ייעוץ פיננסי לאזרחים ותיקים

יעוץ פיננסי לאזרחים ותיקים לקראת יציאה לפנסיה והלאה

יעוץ פיננסי לאזרחים ותיקים לקראת יציאה לפנסיה והלאה

אחת  מאבני היסוד של פורטל מעגלי החיים הייתה מאז ומתמיד, ריכוז מידע על זכויות שיש לאזרחים וותיקים היום בישראל. במהלך איתור הצרכים וגם הפתרונות המוצעים בכל תחום, הנושא הפיננסי היה תמיד מרכזי. בשבע השנים מאז תחילת המיזם מצאנו שהצד הפיננסי מאד חשוב במיוחד לפנסיונרים. נוכחנו יותר ויותר כי בכל המקרים ששבהם הפנסיונרים התייעצו ולמדו איך לנהל את החסכונות שלהם הם הצליחו לשפר את החיים גם בכל התחומים האחרים. העיסוק בנושא היה בכמה היבטים:

  1. החוקים הפיננסיים החדשים והתיקונים שתקפים היום לגבי אזרחים וותיקים.
  2. ההתאמות האישיות הרצויות בהשקעות וחסכונות כאשר מדובר בגיל +60.
  3. ריכוז ועריכת סדר בביטוחים השונים תוך בדיקת כפילויות מיותרות.
  4. התנהלות כלכלית בגיל השלישי בצורה המתאימה לתכניות ולציפיות.

הנושא הפיננסי במאה ה- 21 , כמו נושאים אחרים, הוא דינאמי מאד. לכן מומלץ מאד כי התייעצויות לא תהיינה חד פעמיות אלא תקופתיות, מדי שנה או שנתיים. שמחנו למצוא איש פיננסי מקצועי ואמין שאנחנו מתייעצים איתו קבוע וזו כבר השנה החמישית.

בחודש אוגוסט השנה ארגנו כנס אינטרנטי ובו 12 הרצאות/סדנאות נבחרות מתחומים שהיו המבוקשים ביותר לאורך השנתיים האחרונות. קבלנו משובים טובים על הכנס והחלטנו למנף את ההרצאות גם במהלך החודשים הקרובים. הסרטון הראשון שאנחנו מביאים כאן מסביר את הזכויות הפיננסיות המיוחדות שיש לאזרחים וותיקים וכן מפרט כמה כיוונים אפשריים לקבלת החלטות בנושאים פיננסיים המובילים לשקט נינוח מצד אחד ולתשואה סבירה מצד שני. מה שנקרא אצל המומחים "השקעה במסלול סולידי מניב" הקשיבו להרצאה, צפו במצגת ואם יש עדיין שאלות והתלבטויות, הירשמו ב"שירות ממוקד" לנושא החשוב לכם. הייעוץ המגיע אליכם הביתה הוא חינם וניתן מתוך אמונה שמשולבת כאן גם שליחות חברתית.

 

מדוע זה חשוב? ומה כדאי לעשות?

הגענו עכשיו ל"אחרי החגים" זה הזמן הטוב ביותר לעשות סדר בעניינים הכספיים. לוודא אילו הטבות מיסוי יש לוותיקים. לדעת ממקור מוסמך שיש חברות השקעה שנותנות את ההטבה ויש שאינן נותנות. אם תתבוננו במצגת ותקשיבו להסברים תוכלו לדעת טוב יותר מה השאלות שאתם רוצים לשאול כאשר תזמינו ייעוץ פיננסי.  תוכלו להגיע ל"התנהלות כלכלית פיננסית יעילה ומותאמת" בצורה נכונה יותר ומחושבת יותר. תודות לתכנון המשאבים העומדים לרשותכם, תדעו לתכנן טוב יותר את השנה הבאה ואת שני העשורים האלה שלאחר היציאה לפנסיה. זהו הבסיס לשיפור איכות החיים, המטרה המרכזית של המידע בפורטל שלנו. הכול למעט המטרה הגדולה עוד יותר, להגיע לאריכות ימים בבריאות, בשיבה טובה ובאושר.

בידקו גם

המצב הפיננסי במדינה ומה משתמע מזה לנו

המצב הפיננסי במדינה ומה משתמע מזה לנו

המצב הפיננסי במדינה ומה משתמע מזה לנו או במילים אחרות איך לשפר את המצב הפיננסי …

2 תגובות

  1. שובל חיה

    שלום אשמח מאוד לקבל יעוץ בגין הפוליסות שלי
    אני פרשתי לפני 10 חודשים.

    • חיה שלום,
      העברנו את פרטייך ליועץ פיננסי שיוכל לעזור לך בהתנהלות כלכלית נכונה ומותאמת עבורך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות