לפרסם אצלנו

רוצים לפרסם אצלנו? – מידע למפרסם

רוצים לפרסם אצלנו?

בעמוד זה ריכזנו עבורכם מידע אודות אתר "מעגלי החיים +60" ומדוע כדאי לכם לפרסם אצלנו.

הפעם נתמקד במידע לבעלי עסקים ופעילויות הרוצים להיחשף ולפרסם לאנשים בגיל השלישי, שירותים, מוצרים קורסים וסדנאות. יש בפורטל 3 אפשרויות לפרסם ברמות שונות ובהיקפים שונים תוך שיתוף פעולה ואיתור צרכים של אנשים בגיל השלישי. העלויות הן סבירות מאד ונועדו בעיקר לכסות את הוצאות עדכון, קידום והמשך פיתוח הפורטל. אנחנו רואים בהפעלת הפורטל שליחות חברתית חשובה.

לפניכם סרטון קצר למפרסם

 

 

מידע וידע הם כוח. את הכוח הזה רצוי לתת לקהל יעד מתאים. הגיל השלישי הוא קהל יעד מצוין. יש כבר ניסיון וחכמת חיים. המידע ייקלט אצל קהל היעד הזה היטב. יש בישראל כיום, על פי סטטיסטיקות אמינות כ- 470 אלף בני הגיל השלישי אשר יום יום גולשים בגוגל ובפייסבוק. חשוב מאד כי תהיה אפשרות להתאים את המידע בהתאמה אישית לצרכים. בשש השנים האחרונות אתרנו צרכים וריכזנו תכנים המעניינים אנשים בגיל השלישי. פיתחנו מערכות יחסים עם חלק גדול מהגולשים וגם קיבלנו משובים מהם, על מה שיש באתר ומה שעדיין חסר.

מערך הפרסוםהאם ידעתם כי תקופת חיים חדשה מתחילה בגיל השלישי? תוחלת החיים עולה כל הזמן ונוצר כאן קהל יעד גדול מעניין וממוקד. אלה אנשים שיש להם ניסיון חיים ורוצים עתה להפיק יותר מהחיים עצמם. יש להם יותר פנאי וחלקם רוצים להפוך אותו לפנאי אקטיבי. יש להם קצת חסכונות והם רוצים לנהל אותם נכון ולהפיק מההטבות הניתנות לאזרחים וותיקים.

האם יש לכם שירות או מוצר שהייתם רוצים לספר עליו לבני הגיל השלישי? פרסמו אצלנו ותגיעו אליהם בצורה ממוקדת. היוזמה של פורטל המידע עלה לאינטרנט לפני שש שנים. יש לנו אפשרויות דיוור רשימות תפוצה מפולחות שנוצרו לאחר איתור צרכים בטופס "שירות ממוקד". בשש השנים האחרונות פיתחנו מערכות יחסים מלאות אמון עם מפרסמים רבים ועם גולשים רבים עוד יותר. כתוצאה מכל אלה יש לנו כניסות ייחודיות מדי יום, שבוע, חודש. חלק מהגולשים בני הגיל השלישי נרשמו לקבלת ניוזלטר תקופתי ואותם אנו מעדכנים עם כל מידע חדש.

אנו מזמינים אתכם לבדוק את שלוש אפשרויות החשיפה ולהחליט על פי פרסם אצלנו ! מה הכי מתאים לעסק או לשירות שלכם. הפרסום הממוקד הנעשה בו, מדגישים את המטרה המרכזית של יוזמה זו –קידום איכות החיים בגיל השלישי. הפורטל מהווה צומת מידע עשיר, מגוון ורלוונטי לצרכים בגיל השלישי. יש לנו כמה סיפורי הצלחה של מפרסמים שעושים זאת אצלנו כבר שלוש וארבע שנים.

יצירתיות בפרסוםהקשרים שלנו ברשתות חברתיות שונות ובעיקר בפייסבוק התפתחו מאד בשנים האחרונות. אנחנו עקביים בהשקעה בקידום אורגני, גם בגוגל וגם בפייסבוק. קידום המסתמך על תוכן מעניין, מגוון ורב תחומי הגורם למנועי החיפוש האוטומטיים לקדם את הפורטל. אותו התוכן המיוחד והמרתק מושך וגורם גם לגולשים לרצות להיכנס שוב ושוב לצומת מידע זה. היתרון על פני חיפוש רגיל בגוגל וקבלת עשרות אלפים של תוצאות, כאן, בצומת המידע המסונן, ממוין ומאורגן קל יותר ונגיש יותר לאנשים בגיל השלישי למצוא את אשר חיפשו. יש לנו רשימות תפוצה מפולחות על פי תחומי עניין ורצון להתעדכן. אנחנו מאמינים בערך שאנו ממליצים עליו לבני הגיל השלישי.

בנוסף לקשרים באינטרנט, הפורטל מקיים קשרי עבודה ושיתופי פעולה רבים עם עמותות וותיקים מכמה מועצות האזוריות, הג'וינט (אשל), ארגון המתנ"סים, המועדון של המשרד לאזרחים וותיקים, ארגון גמלאי חיפה, גמלאי רפאל, הטכניון, פורום גמלאי אורנים ועוד. זכרו כי מדובר בפוטנציאל של כ- מיליון אזרחים מעל גיל 60החיים כיום בישראל ואשר מחציתם פעילים מדי יום בגלישה ברשת. הצטרפו כבר היום למפרסמים ונותני השירות השונים לאוכלוסיית הגיל השלישי בפורטל. בואו ישירות לדף העוסק ב- פרסם אצלנו ! וראו מה הכי מתאים לכם. אם יש שאלות, הצעות, רעיונות נוספים אפשר לפנות אלינו דרך צור קשר.

תפריט נגישות