מימון המונים לפיתוח אפליקציה המנגישה טכנולוגיה לאזרחים ותיקים

מימון המונים לפיתוח אפליקציה המנגישה טכנולוגיה לאזרחים ותיקים

מאת: דויד נוי אלעזר

כשמתחילים לבחון את הצורך בפיתוח אפליקציה המנגישה טכנולוגיה לאזרחים ותיקים, שאלות המפתח הן:

  ♦ מדוע אנחנו זקוקים לתקשורת? 

  ♦ האם אדם, הנמצא בהסגר או בבידוד, הוא באמת מנותק? 

התשובה כפופה לשני מרכיבים:

  ♦ הראשון – אם הוא רוצה לתקשר.

  ♦ והשני – אם הוא מסוגל לתקשר.

אצטט מתוכנית בערוץ הטלוויזיה כאן 11 – בה שאלו אזרחים ותיקים: “מהו השינוי הטכנולוגי שהדהים אתכם, מכל השינויים האחרים?

אחד ענה, שהוא מרגיש שאנחנו מתקדמים לקראת “טלפתיה טכנולוגית”. אחרת ענתה, שהיא לא צריכה את הטכנולוגיה, וזה גם לא מעניין אותה.

להיות שותףואני אומר – כאשר נשתמש בסמארטפון, כדאי שנדע להפעיל אותו כמה שיותר טוב.

האפליקציה שאני מפתח, ממצה את שנות הניסיון הרבות שלי, בהדרכת אוכלוסיות מגוונות, לכלי קומפקטי וקלה לתפעול.

הכוונה היא, לאפשר לאזרחים וותיקים, יכולת לתפעל את הסמארטפון, בקלות, במהירות, וברמה טובה.

כל זאת בהשקעת זמן של 5 דקות ביום בלבד, ובמשך 21 ימים ברציפות. זה אפשרי וזה עובד.

ולראייה: מכשיר הטבלט, אפשר לנו לגלות, שאוטיסט שמתקשר בiPad , מתקשר ומתחבר לאישיותו. זאת לעומת הניסיונות הרבים של רופאים, פסיכולוגים ואנשי החינוך, שלא חוו הצלחות.

כן, זה אפשרי !! – האפליקציה הזאת, לא דורשת כל ידע מוקדם. היא מובילה את המשתמש צעד אחר צעד, ובהדרגתיות, כמו משחק, ובהתאמה לעולמם של האזרחים הוותיקים.

יותר מזאת, האפליקציה מאפשרת  למסיימים את תהליך הלימוד, לעזור לאזרחים וותיקים אחרים שמתקשים, או שנמצאים בשלבים  ראשונים בתהליך הלימוד.

למידה היא התשובה

התוכנית היא, לצבור מידע מההצלחות ומהתקלות של האפליקציה, כדי לשפר אותה, וליישם את השיפורים בגרסאות מתקדמות שלה.

האפליקציה הינה פריצת דרך לימודית,  ותוכיח שגם אזרחים וותיקים, מסוגלים ללמוד שפה חדשה: “שפת הדיגיטל”, בקלות, במהירות ואפילו בהנאה.

למידע נוסף ויצירת קשר כתבו אלי:

דוא”ל[email protected]

 

בידקו גם

מה הם מעגלי הקשבה

מה הם מעגלי הקשבה ?

מה הם מעגלי הקשבה ? סיפורי חיים היו תמיד חלק מהחוויה האנושית הקולקטיבית ומאז שחר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *