קהילות הגיל השלישי – צפון הארץ

קישורים למגוון קהילות הגיל השלישי  צפון 

קהילות הגיל השלישי צפון – שמות דגש על הקשר בין הפרט לקהילה. הן פונות לאזרחים הותיקים אך הצעירים ברוחם ומציעות להם מגוון של פעילויות יצירתיות ומהנות. כל זאת תוך שימת דגש על קידום אישי ותרומה חברתית קהילתי.

zaf 1טבעון עמותת שלהב"ת, הפעילה בקרית טבעון, שמה לה למטרה "להאט את הזקנה". והיא אכן עושה זאת בהרבה יצירתיות, התנדבות והשקעה. באתר שלהם ניתן להתרשם מהפעילות היפה והמגוונת. אנשים מהסביבה יכולים לקבל מידע מפורט על פי בקשה. באתר קישור גם לקבוצת גר"א קריית טבעון – גמלאים רוכבי אופניים.

 

 

 

קרית טבעון
קישור לשלושת המרכזים הקהילתיים ולפעילויות הניתנות בהם.
חברה טובה ממליצה מניסיונה – "מאז שאני יצאתי לגמלאות, לא הפסקתי אף שנה ללמוד. התרכזתי הרבה בלימוד שירה, מה שנתן לי תנופת כתיבה וגם הרבה ידע שחסר לי. רוב החברים שלי לומדים משהו עיוני וזה זמן מצוין לעשות זאת וגם תרגול נהדר למוח. כפי שידוע לך. בעמותת שלהב"ת יש שפע של קורסים בהמון תחומים, בעלות לא גבוהה. אני בטוחה שיש גם במקומות אחרים. גם ענין ההתנדבות לא מודגש די הצורך וכן הצטרפות לחוגי טיולים, ספורט וכדומה".

 

 

ותיקי עמק יזרעאל – התחילה פעילות מעניינת בקהילת עמק יזרעאל. עמק יזרעאל משרת 57 רשויות מקומיות באזור העמקים הצפוניים, הגליל ורמת הגולן. העמותה שמה דגש על פעילות בתחום ההדרכה והפיתוח הארגוני ברשויות. כמו גם פיתוח תוכניות דוברות והסברה, רשויות ערביות במשבר ומוקדים עירוניים.

 

 

העמותה לחבר הותיק – דורות זבולון, הוקמה בשנת 1997, בסיוע המועצה האזורית זבולון ועל ידי תושבי האזור. העמותה הוקמה במטרה לתת מענה לצרכי דור הוותיקים של העמק. מרכז דורות קשוב לצרכיה הייחודים של אוכלוסיית ותיקי העמק. הוא יוזם ומפתח תכניות חדשניות המותאמות לצרכי הוותיקים. בנוסף פועל ללא לאות ליישומן ולשיפורן.
בפעילות השוטפת של מרכז דורות משתתפים מאות ותיקים, אשר לומדים ורוכשים השכלה. הם חוגגים בצוותא אירועים וחגים, יוצרים בסדנאות אומנות, מתעמלים ומשפרים את בריאות. כמו כן הם מקבלים תמיכה נפשית ומוצאים מענה לצורכי רווחה והעשרה.

 

 

חיים בעמק
ירחון המופץ חינם לתושבים בעמק יזרעאל, עמק הירדן, וכן במועצת גלבוע ולכל הגליל התחתון. באתר המקושר כאן ניתן למצוא עותקים של כל הגליונות על פי החודשים. מומלץ להיכנס.

 

 

מועצה אזורית גולן הוציאה מדריך לאזרח הוותיק. ניתן להיכנס ולדפדף.

 

 

 

האגף לשירותים חברתיים וקהילתיים במועצה איזורית חוף כרמלמטפל באזרחים וותיקים. סל השירותים הניתן על ידי האגף נועד לסייע לוותיק לשמור ולשפר את יכולתו התפקודית. כמו גם לחזקה במישור האישי, המשפחתי והקהילתי. תוך הידוק הקשר בינו לבין סביבתו. באתר פירוט על שירותים, פרוייקטים ופעילויות ייחודיות לקהילות הגיל השלישי באזור.

 

עיריית חיפה
מידע לקשיש באתר העיריה עם קישורים רלוונטים בנושאים שונים כמו זכויות, ביטוח לאומי, הטבות, ניצולי שואה ועוד.

 

 

קישורים נוספים לגמלאי העיר חיפה (קהילות הגיל השלישי צפון):

שדולת הגמלאים

 

 

 

 

מועדוני גמלאים בעיר.

 

 

אם יש לכם המלצות נוספות אותן נוכל להוסיף לתוך קהילות הגיל השלישי צפון, נשמח לשמוע אותן. ניתן להוסיף תגובה בתחתית העמוד או לכתוב לנו בצור קשר.

בידקו גם

וותיקים בעבודה - לאלו שרוצים לעבוד בתקופת הפנסיה

וותיקים בעבודה – לאלו שרוצים לעבוד בתקופת הפנסיה

וותיקים בעבודה – לאלו שרוצים לעבוד בתקופת הפנסיה העובדה כי ישנם וותיקים לא מעטים הרוצים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות