הטבה עם מבט ותכניות קדימה לכבוד ראש השנה

הטבה עם מבט ותכניות קדימה לכבוד ראש השנה

הטבה עם מבט ותכניות קדימה לכבוד ראש השנה

כבר בתחילת המיזם של מעגלי החיים+60 נושא ההטבות לאזרחים וותיקים עניין רבים. הביקוש גרם לנו לאתר כיוון זה עם כל נותני השירותים והמוצרים שפנו אלינו. בכל ההמלצות וההצעות לשירות או מוצר, ביררנו אם אפשר להציע הטבות. מדובר מהטבות בתחומים רבים. ככל שהתקדמנו במערכות היחסים עם בני הגיל השלישי, הצלחנו יותר לדייק. לאנשים שונים בגיל +60 יש מגוון גדול של רצונות, צרכים וגם חלומות.

עדיין אנחנו מאתרים, מרכזים ויוזמים הצעות להטבות מיוחדות לאנשים מבוגרים, לסניורים במשפחה המורחבת שהצליחו להקים. תמיד מוכנים לקבל עוד רעיונות.  אם יש לכם רעיון יצירתי בנושא ההטבות, חזרו אלינו דרך צור קשר כי זו הדרך בה נוכל להגיב מהר וישיר.

נושא ההטבות פרח מאד בשנים האחרונות. בכל תחום כמעט הכריזו על הטבות שונות. אך עיון מדוקדק יותר מראה כי יש הבדלים בין הערך שבאמת יש בהטבות השונות. הנושא הזה הוא דינאמי ומשתנה ואנחנו ממשיכים לבדוק אותו און ליין.

ההטבה הבסיסית והחשובה המאפשרת כל פעילות בגיל המבוגר קשורה בבסיס הכלכלי. מידע זה עוזר בהגשמת החלומות אחר כך. כאשר מקבלים ידע פיננסי אמין ורחב על זכויות, חוקים ותקנות המיוחדים לאזרחים וותיקים יש סיכוי לשפר מצב. רק לאחר שתקבלו את המידע החשוב הזה תוכלו למקסם את התשואות על החסכונות, לשלם פחות מס, להקטין את דמי הניהול ועוד שיפורים.  בסופו של דבר הכול צריך להיות בהתאמה אישית.

נוכחנו כי לאזרחים הוותיקים זהו ידע חיוני. במעגלי החיים יש לנו קשר אמין וארוך שנים עם אסף פולינובסקי הנפגש ונותן את הליווי ברמה אישית מותאמת. לקראת השנה החדשה, אסף התחבר עם חברת קלריון הנותנת מעטפה שלמה. מקיימת מפגשים של קבוצות קטנות וגדולות להיכרות ומידע כללי על הדרך שלהם לתת ליוו ומעקב בהמשך הדרך. עשינו כבר שתי פגישות פיילוט כאלה שהיו מוצלחות. בפגישות אלה הבנו טוב יותר את חשיבות התכנון הפיננסי ומקסום ההטבות בגיל השלישי. 

זו הדרך הנכונה להפיק את המיטב מהחיים. רוצים לקבל עדכונים? כנסו והירשמו לניוזלטר רסיסי זהב  ואתם מסודרים. אם יש שאלות, הצעות, רעיונות, חזרו אלינו דרך "צור קשר" מאחלת שנה טובה והתקדמות לקראת שגרה בריאה ומבורכת, אלקה יפה

בידקו גם

ימי מלחמה - הקיבוצים, הכפרים והחקלאות

ימי מלחמה – הקיבוצים, הכפרים והחקלאות

 ימי מלחמה – הקיבוצים, הכפרים והחקלאות הקיבוצים, הכפרים והחקלאות – הם האפוד הקרמי של המדינה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות