הפודקסט של לביאה מייסטר - פוסט אורח

הפודקסט של לביאה מייסטר – פוסט אורח

הפודקסט של לביאה מייסטר – פוסט אורח

השבוע אני מביאה לכם בבלוג פוסט אורח שיעסוק באישה מיוחדת ובפועלה. כבר כמה זמן חשבתי על הערך המוסף שפודקסט טוב יכול לתרום לקהילת המידע של מעגלי החיים. יש לי הרגשה כי הקשר עם לביאה מייסטר הוא התחלה של פעילות מופלאה ומרתקת.

קראו את הפוסט שלה והגיבו בכתב וגם בהצטרפות לטיול עם הפסל בעקבות אלי כהן בגולן. הפרטים בהמשך הפוסט…

לביאה מייסטר  אמנית רב תחומית

לביאה מיי  פודקאסטרית

בגיל 3 גליתי שאני אמנית, כאשר עשיתי מקרטון של קופסת נעליים דוגמת רגל, ועם חבל סיזל יצרתי לעצמי סנדלי אצבע. מאז ניגנתי ורקדתי. בהמשך, דרך ביה"ס הריאלי, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת לידס, והאקדמיה למוסיקה השלמתי 26 שנות אקדמיה. 38 שנים כמחנכת וכמורה לפסנתר וכמורה לערבית ספרותית הביאו לחיי תכנים שעוזרים לי לשאוג עצמי ולעניין אנשים בגילי, כמוכם.

וכמו שאמר סטיב ג'ובס: "אל תיתנו לרעש של דעותיהם של אחרים למנוע מהקול הפנימי שלכם להישמע".

לטיילזהו הנרטיב שלי

באופן בלתי צפוי, בעצם כבדיחה, צללתי ללימודים שוב, אחרי 26 שנות אקדמיה. אמרו לי: "הפודקאסט הזה מעניין".  ולא היה לי שמץ מידע כי מילה זאת עוסקת ב רדיו. בירור קצר העלה בי כי יתאפשר לי להביע דעתי, לעניין אנשים, לקבל במה, להפרות בדעותיי ולהפרות עצמי ע"י דעות שונות, שיחות עם מומחים. והיום אני פודקאסטרית, וזאת קריירה על מלא. מקצועות הרדיו כוללים שפה תקנית, התנסחות, מיקוד רעיון, בניית ליין-אפ תורת הראיון (את מי לראיין מדוע איך וכמה) כתיבת מעניינת, בלשית כלשהו הפקת שידור ועריכתו. והיום אני עוסקת בעניינים חברתיים "חמים".

–   זה אומר: סדרת קולטור של רחובות מעניינים עם קאץ' חברתי. למשל קולטור שבתאי לוי, כשבמרכזו התערוכה והנושא "פייק ניוז",  קולטור מסדה ומצב החינוך הטכנולוגי בארץ בכלל ובחיפה בפרט. נשים מנהיגות בניהול כספים, חינוך מדעי לנערות  הדור הבא של הפרופסוריות, איך מדלגים בגדול על מהמורת הגיל, כשהיציאה לגמלאות טורפת לנו לגמרי את המעמד המקצועי והנפשי , זאת בסדרה "הכל זהב", סדרה חוצה גילים…

–   ולאחרונה – הנושא החם וכואב – "האיש שלנו בדמשק" אלי כהן. מי הפיל אותו?

לגלות גאון שבגיל 41 כבר הספיק להציל מדינה שלמה, ומה עצוב היה סופו. האם הסוף הזה היה בלתי נמנע? ולחקור את חייו זה כמו להיכנס בסתר הסתרים של אדם שחי מחוץ לקופסא בכל מובן.

–   והקטע האמנותי תמיד עוזר. חיי אמן הם משהו מיוחד לחלוטין. אמן חי חוויה של חקרנות וירידה לפרטים, כמו "עיניים של מס הכנסה".

משמע , להסתובב בעולם עם 2 מקדחים בחיפוש מתמיד אחרי מקורות השפעה והשראה ונקודות ענין. סגנון זה מנחה את חיי כאשר אני מזהה הזדמנויות, וכל בדיחה היא אצלי ענין רציני ביותר!

כך כל לימוד הפודקאסט, כך קמפיין "ההצדעה לסניורים" – איך תבין שבני ה60+ הם הכי שווים, מנכדתי אילה בת 8.5. איך זריקת המילה "אלי כהן" תזהה לי איש שטח, שהוא מאגר ידע ייחודי מרתק וחידתי. וכן הלאה.

השאלה הנשאלת רבות יותר ויותר בהרצאותיי היא מאין אני מוצאת את המרואיינים שלי. והתשובה –. אוזן כרויה לרווחה, כמו שרק חינוך מוסיקלי רב שנים יכול ליצור. מנעד צלילי רחב המלווה אותי כמו סימפוניה אינסופית של יופי.

ומה שעומד על הפרק – סדרת אלי כהן "האיש שלנו בדמשק" עם טיול מרתק המגרה את הדמיון. ובקרוב, ראיון עם אלקה יפה, יוזמת פורטל מעגלי החיים 60+ שהוא מפעל תוכן ומשמעות לסניורים, החפצים לתרום מניסיונם העשיר לחברה, ולעזור לנו לשפר את חיינו.

הזמנה מיוחדת לסקרנים אוהבי טיולים ומהירי החלטה

אני מזמינה אתכם בזאת לטיול מיוחד בגולן, בהדרכת הפסל איש השטח יובל לופן, בעקבות אלי כהן. זהו סיפור בתוך סיפור בתוך סיפור של פרסונות ותכנים שנחשפים כאן לראשונה ומגרים

את הדמיון…(ראו הפודקסט בקישור)

פרטי הטיול:

עלות 100 ש"ח

שבת 5 ביוני 2021

נפגשים בשעה 9:00 בבוקר בשער קיבוץ גינוסר

התנועה ברכב פרטי, כאשר המעבר בין תחנה לתחנה הוא בנסיעה, והגישה לכל פסל או מבנה היא הליכה של 10 מ'

משך הטיול כ 4 שעות. ( ארוחה מים וכובע …)

והנה טעימה – הפודקסט על אלי כהן:

ליצירת קשר עם לביאה מייסטר:

טל : 0544888177

[email protected]

בידקו גם

מבצע סבתא - סרגניות וסרגן של מרכזי היום חיפה והקריות

מבצע סבתא – סרגניות וסרגן של מרכזי היום שילה בחיפה והקריות

מבצע סבתא סרגניות וסרגן של מרכזי היום שילה בחיפה והקריות   זמנים קשים, מלחמה בדרום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות