מהו נטוורקינג און ליין ובמה הוא יכול לקדם אותי?

מהו נטוורקינג און ליין ובמה הוא יכול לקדם אותי?

מהו נטוורקינג און ליין ובמה הוא יכול לקדם אותי?

פגישות ZOOM  נכנסו לשגרת החיים בימי הסגר של הקורונה. הגעתי לכמה פגישות  פלא-נט לפני כחצי שנה. היה מעניין לבצע נגישות פשוטה, יעילה ומהירה ולהשתתף בנטוורקינג און ליין הפעיל מרחוק. התופעה הקדימה את זמנה. בין הוותיקים עצמם יש המטפחים עסק מיוחד קטן או גדול ומגיעים אלינו לפורטל גם נותני השירותים והמוצרים לבני +60. לקראת היציאה המלאה מהקורונה, כאשר כמעט כל אחד יודע מה זו פגישת ZOOM הזמנתי את שולה שדה, מנהלת פלא–נט להסביר מהם המאפיינים של הפגישות האלה ובמה הן יכולות לקדם אותנו. מוזמנים כמובן להגיב בסוף המאמר, לשאול ולהציע רעיונות לפגישות.

מהו נטוורקינג און ליין (שיווק מפה לאוזן) ובמה הוא יכול לקדם אותי?

בימים אלו, בהם אנו  נמצאים בעיצומה של מגפת הקורונה, רבים מאיתנו לא יכולים לצאת מהבית, במיוחד אם אנחנו משתייכים לאוכלוסיה בסיכון גבוה, כלומר 60+, אז יש דברים שאנחנו כן יכולים לעשות – מהבית!

קבוצות נטוורקינג און ליין, הן קבוצות של אנשי עסקים, בעלי מקצוע במקצועות חופשיים, אשר נפגשים אחת לשבוע, למשך שעה אחת, בתוכנת זום מהמחשב או מהטלפון הנייד. ועוזרים אחד לשני לשווק את המוצרים / שירותים של חברי הקבוצה באמצעות הפניות עסקיות.

אתם בוודאי שואלים את עצמכם "למה אני צריך את זה?"

נטוורקינג ושיתופי פעולה

רוב בעלי המקצועות החופשיים וכן בעלי עסקים רבים, רואים עצמם כבעלי מקצוע ולא כאנשי שיווק של העסק שלהם. רבים מאיתנו לא מרגישים כלל נוח בעמדה של "משווקים" או "מוכרים" של השירות או המוצר שלנו! אנו מעדיפים שלקוחות יגיעו אלינו על ידי המלצה של לקוח אחר או מכר שלנו שמעריך אותנו ואת העבודה שאנו עושים.

במיוחד בימים אלו, שאנו לא יכולים לצאת מהבתים ולהגיע ללקוחות, אם אנחנו רוצים לשווק את המוצר/עיסוק שלנו, אנו חייבים למצוא דרך להגיע ללקוחות שלנו, נטוורקינג און ליין הוא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת.

כוחן של הפניות עסקיות הוא בכך שמעבר למסירת המידע על העסק שלנו, עוברת גם המלצה אישית שנותנת עוצמה רבה הרבה יותר להפניה ומחזקת עד מאוד את הנכונות של אותו לקוח פוטנציאלי לרכוש בסופו של דבר את השירות/מוצר שאנו יכולים להציע לו.

וכאן בדיוק העוצמה של קבוצה העוסקת בנטוורקינג.

הקבוצות מורכבות מבעלי מקצועות חופשיים ועסקים אשר, על סמך היכרות הדדית מעמיקה והיכרות עם המוצר/שירות שיש לעמיתים לקבוצה להציע, מפנים לעמיתהם בקבוצה באופן פעיל ועקבי לקוחות המתאימים להם.

ניתן לראות את קבוצות פלא-נט, ועוד מיידע באתר פלא-נט www.pelenet.co.il

אם ברצונכם להתנסות במפגש היכרות ללא עלות, אתם יכולים למלא את הפרטים בקישור, פה למטה, ולקבל הזמנה למפגש היכרות ללא עלות.

https://shulasadeh.ravpage.co.il/pelenet?ref=60plus

*גילוי נאות – פוסט זה נכתב מטעם קבוצת פלא-נט.

בידקו גם

ימי מלחמה - הקיבוצים, הכפרים והחקלאות

ימי מלחמה – הקיבוצים, הכפרים והחקלאות

 ימי מלחמה – הקיבוצים, הכפרים והחקלאות הקיבוצים, הכפרים והחקלאות – הם האפוד הקרמי של המדינה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות