תנועה איכותית של גולשים לפורטל

תנועה איכותית  של גולשים לפורטל

תנועה איכותית  של גולשים לפורטל

בחרתי להתרכז בנושא המעסיק אותי ועוד רבים כמוני הפעילים באינטרנט לאורך כל תקופת הפעילות הלא קצרה שלי. אני לומדת כל הזמן בקורסים וסדנאות מגוונים וגם מתוך העשייה היומיומית את כל מה שמתפתח במשימה הלא פשוטה והבסיסית של הבאת תנועה איכותית של גולשים לפורטל המידע.

גולשים ברשת

אצלנו הנושא במוקד הפעם הוא כפול ומורכב: כיצד מושכים תנועה איכותית של גולשים לפורטל. בנוסף, כיצד מנגישים אליהם את בעלי העסקים המתאימים להם במיוחד, נותני השירותים שזו המטרה והיעוד שלהם.

בדרך כלל תנועה איכותית, אחדים קוראים לה טראפיק, מדברת על תנועה ממוקדת נושא. מי שמגיע לאתר הוא ממוקד בנושא מסוים, טיולים לחו"ל, עצות משפטיות מעו"ד ועוד. במקרה שלנו אנחנו מגדירים תנועה איכותית, כתנועת גולשים ממוקדי מטרה כללית, בדרך כלל כמה נושאים. גולשים בטווח גיל מסוים ורצוי עם נחישות להפיק מקסימום מהאפשרויות וההצעות. 

מתחילת הדרך במיזם שלנו, מעגלי החיים+60 הבנו כי נקודת המפתח היא הגעה לקהל רלוונטי ישירות למייל שלו. הבנו מהר כי זוהי השליחות שלנו. ידענו כי אם נמשוך תנועה איכותית של קהל לנכסים שמתפרסמים בפורטל, נשיג את ייעודנו.

התאמת הפרסום לגולשיםלאחר מכן, התברר לנו כי נדרש זמן לקיים ולהפעיל מערכות יחסים אמתיות ואמינות עם הגולשים בני ה+60. בנינו אמצעים טכנולוגיים ושכללנו את התשתיות כך שייווצר קשר ישיר ומיידי בין המתעניינים הנרשמים כמתעניינים בטופס "שירות ממוקד" ובין נותני השירות ומוכרי המוצרים המתוחכמים המיועדים לרווחת בני הגיל המבוגר.

הנוכחות שלנו ברשתות החברתיות ובקבוצות הרבות הרלוונטיות בפייסבוק מאפשר לנו להיות כל הזמן עם היד על הדופק, לאתר צרכים חדשים ולדייק את השירות והנתינה שלנו. אנחנו בתפקיד מורכב של מתווך חכם ומנוסה המקרב את המידע והידע הנחוץ אל האזרח הוותיק אשר פעמים רבות אפילו לא מודע לצרכים העולים אצלו. העלאת המודעות הזו היא אחד השלבים החשובים אליו אנחנו מכוונים בנושאים של "איכות חיים".

שימוש בפייסבוקכדי להבטיח שהתנועה של הגולשים באמת תהיה איכותית עד כמה שניתן, אנחנו מתאימים כל הזמן את הפלטפורמה לצרכים העולים ולנטיות המתחזקות. מוסיפים סרטונים כדי שחווית הגולש תהיה טובה יותר וישהה זמן רב יותר בפורטל. הוספנו לאחרונה פורומים שמאפשרים לגולשים להיות יותר מעורבים ופעילים ואפילו "להזמין" נושאים החשובים בעיניהם.

במקביל לאיתור צרכים של גולשים בגיל +60 אנחנו יוצרים קשרים ארוכי טווח וחדורי שליחות עם בעלי עסקים אשר גילו את היתרונות הגדולים של גיל הזהב. כי בגיל הזה, יש קצת יותר משאבים וכספים ויש קצת יותר זמן וגם כמה חלומות להגשים. גיל אידאלי להסתכל על מה שהיה ולתכנן לכמה עשורים קדימה בשמחה.

המנוע שלנו בגיל המבוגר במיוחד הוא הייעוד. פעם היו מגדירים בכל פרויקט חוזן, היום מדברים יותר על ייעוד. ייעוד של אדם או של קהילה. הייעוד הזה משמש כמין מגדל אור, המכוון למשהו טוב יותר. אנשים תמיד חיפשו משמעות מעבר למה שקרוב ויומיומי. לשאוף לראות את ההיבט הרחב הכלל עולמי. הבעיות של הגיל השלישי בארץ ובעולם עלו בעשור האחרון ומתקרבים ממש לאמצע הבמה החברתית של שני העשורים הבאים.

לסיכום פוסט קצר זה אביא פיסת מידע ממחקרים אחרונים בנושא ננו יזמות כאשר הכוונה ליזמים זעירים. הידעתם כי הכלכלה העולמית וגם זו בארץ מבוססת במידה רבה על עסקים זעירים משפחתיים. עסקים אלה פורחים בשנים האחרונות עקב ההתפתחות הטכנולוגית. לעיתים טלפון נייד הוא הטכנולוגיה היחידה שנוספה להם. הנייד מאפשר במיזם במרכז אפריקה לבצע מסחר חליפי בבנק קטן משפחתי הממוקם בבית קטן אי שם בכפר. מסתבר כי בישראל ישנם היום יזמים נועזים העוזרים ליזמים הזעירים האלה בעולם.

בידקו גם

מבצע סבתא - סרגניות וסרגן של מרכזי היום חיפה והקריות

מבצע סבתא – סרגניות וסרגן של מרכזי היום שילה בחיפה והקריות

מבצע סבתא סרגניות וסרגן של מרכזי היום שילה בחיפה והקריות   זמנים קשים, מלחמה בדרום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות