גוף ונפש - שמירה תחזוקה וטיפוח בריאותי

גוף ונפש – שמירה, תחזוקה וטיפוח בריאותי

גוף ונפש – שמירה, תחזוקה וטיפוח בריאותי

בפוסט זה ריכזנו אתרים ונותני שירות שונים, השמים דגש על הקשר של גוף ונפש. כל זאת במטרה לשמור, לתחזק ולטפח את בריאותינו. בחלק מהקישורים תמצאו מענה לתחומים ספציפיים. ובחלק מהקישורים תמצאו ריכוז של שירותים ואפשרויות הקיימים בכל רחבי הארץ. בחרנו להעלות פוסט זה עכשיו כדי שלא נשכח, כי למרות וירוס הקורונה ואולי דווקא בגללו – אסור לנו להזניח את עצמנו. להיפך, זה הזמן לנצל את פסק הזמן בשיגרה ולמצוא דרכים לשמור על בריאותנו. כמו גם לקיים אורח חיים בריא ואיכותי שיעודד אריכות ימים מהנה וצומחת.

♥ באתר של המרכז הרפואי בתל-אביב ע"ש סוראסקי הכינו עמוד מרוכז של מגוון שירותים וטיפולים שיעזרו לכם לשמור על הבריאות בגיל השלישי. 

**********

קופת חולים מכבי העלתה לערוץ היוטיוב שלה סרטונים לצפייה החשיבות להקפיד על רפואה מונעת וקידום הבריאות בגיל השלישי.

**********

♥ בעיתון האינטרנטי ynet פתחו מדור 60+. הם מעלים כתבות עם אייטמים רלוונטיים לגיל השלישי. ביניהם גם מדור בריאות עם מגוון כתבות עדכנויות.

**********

בקופת חולים כללית פתחו מדור 65+. בכללית, הבינו כי בני הגיל השלישי ממשיכים ליהנות. מוצאים הזדמנויות לחוויות חדשות, לטיולים בעולם ועוד. ולכן חשוב להמשיך לשמור על הבריאות. מדור 65+ מציע שפע של מידע לשמירה על הבריאות ואורח חיים בריא. כולל סרטוני הכנה לקראת פרוצדורות רפאויות.

**********

♥ בעיתון האינטרנטי של וואלה נפתח מדור "הגיל השלישי". בו תוכלו להיכנס ולהישאר מעודכנים עם המלצות בריאותיות בשפע של תחומים.

בידקו גם

בריאות כללית ואריכות ימים

בריאות כללית ואריכות ימים על-ידי האטת ההזדקנות

בריאות כללית ואריכות ימים שלום חברים ותיקים! פוסט זה נכתב בשבוע הראשון של אוקטובר, לפני …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות