כוחו של התת מודע

מאמר קצר – כוחו של התת מודע

כאשר אנו אומרים תת- מודע, הכוונה היא להגדרה המדעית – תת-מודע   Subconscious Mind הציטטות בהמשך המאמר הקצר מובאות מתוך הספר כוחו של התת-מודע מאת ד"ר ג'וזף מרפי המוכר לנו כדוקטור לפילוסופיה ולתיאולוגיה, היה בר-סמכא בעל שם עולמי במיסטיקה ובתהליכים נפשיים. הוא מתאר את המושגים הבאים וכדאי לחזור אליהם מדי פעם להפקת תובנות חדשות:

  • השניות (הדואליות) של הנפש
    יש לכם נפש אחת ותו לא, אבל נפש אחת זו מכילה שני חלקים תפקודיים, חשובים ואופיינייםהגבול שמפריד בין השניים ידוע היטב לסטודנטים לחקר הנפש. שני התפקודים של נפשכם שונים במהותם זה מזה. לכל אחד מהם סגולות וכוחות מיוחדים במינם. נקודת הפתיחה היא לזהות ולדעת את הטבע הכפול של הנפש; את החלק המודע ואת החלק התת-מודע שלה.
  • ההבדלים בין המודע לתת-מודע
    עליכם לזכור שהמודע והתת-מודע אינן שתי נפשות שונות. הם רק שני תחומי פעילות של נפש אחת. התחום המודע שלכם נשען על ההיגיון, על ההנמקה. הוא מופע הנפש שאחראי לבחירות שלכם. אתם מגיעים להחלטות בחלק ה מודע של נפשכם. לעומת זאת, ללא כל בחירה של מודעות עצמית מצדכם, לבכם ממשיך לתפקד בצורה אוטומטית, והתפקודים החיוניים כמו עיכול, זרימת הדם והנשימה נמשכים על ידי החלק התת-מודע שלכם באמצעות תהליכים המתנהלים במנותק מפיקוח ה מודע שלכם.
  • בתת-מודע שלך קיימת התשובה לכל הבעיות / השאלות שלך !
    התת-מודע שלך הוא כל-יודע.
    הוא יודע את התשובות לכל השאלות.
    התת-מודע תמיד פועל בשבילך… הוא מפקח על לבך ועל נשימתך, גם כאשר אתה ישן !
    אם האצבע שלך נחתכת, הוא מכניס לפעולה את התהליך המורכב של הריפוי.
    התת-מודע שלך תמיד מבקש להשגיח ולהגן עליך.
  • חוק החיים
    ויליאם ג'יימס, אבי הפסיכולוגיה האמריקנית, אמר כי הכוח להנעת העולם נמצא בתת-מודע שלכם. התת-מודע הוא התבונה האינסופית והחכמה העצומה. הוא ניזון ממעיינות חבויים, ונקרא חוק החיים.

  • כיצד מדענים משתמשים בתת-מודע
    רבים מהמדענים היצירתיים ביותר בהיסטוריה הבינו את החשיבות האמיתית של התת-מודע. אדיסון, מרקוני, פוינקייר, איינשטיין ורבים אחרים השתמשו בתת-מודע כדי לזכות בתובנות ובידיעה כיצד להגיע להישגיהם. היכולת להפעיל את את כוח ה תת-מודע היא אחד הגורמים החשובים ביותר בהצלחה הנחרצת של עובדי מדע ומחקר.
  • עתידכם נמצא בתת-מודע שלכם
    זכרו כי משום שהעתיד הוא תוצאה של חשיבה רגילה, הוא כבר נמצא בהכרתכם אלא אם אתם משנים אותו. בה במידה עתידה של מדינה קיים ב תת-מודע המשותף של כל אזרחיה. אין זה משונה כלל וכלל שבחלומי ראיתי כותרות עיתונים שטרם התרחשו משום שאירועים אלה כבר התרחשו בנפשם של אלה שגרמו להם. כל תכניותיהם כבר נחרתו במכשיר ההקלטה האדיר, קרי התת-מודע המשותף של ההכרה הכלל-עולמית.
  • אירועי המחר מצויים בתת-מודע שלכם, וכך גם של השבוע הבא, של החודש הבא.
    דבר לא גזור או קבוע מראש באופן מוחלט. גישתכם המנטאלית – דרך המחשבה שלכם, הרגשתכם ואמונתכם – היא שקובעת את גורלכם.
    כל אחד קוצר את אשר הוא זורע, בין שזה קורה תוך כדי מודעות עצמית או באוטומט !
    התת-מודע שלכם נמצא בקשר עם החיים האינסופיים ועם החוכמה שאין לה גבולות !

בידקו גם

בריאות כללית ואריכות ימים

בריאות כללית ואריכות ימים על-ידי האטת ההזדקנות

בריאות כללית ואריכות ימים שלום חברים ותיקים! פוסט זה נכתב בשבוע הראשון של אוקטובר, לפני …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות