מודל רפואה מאוחד

מודל רפואה מאוחד – גוף, נפש ונשמה

הצעה לראות מודל רפואה מאוחד הכולל גוף, נפש ונשמה

גישה הוליסטית המתייחסת לאדם כאל מכלול מורכב מוכרת לנו ברפואה המשלימה. ד"ר נאדר בוטו, רופא מומחה בקרדיולוגיה פולשנית, מוביל את הגישה צעד אחד גדול קדימה ומשלים את המודל כך שיכלול גם את רוח האדם.

העלייה בתוחלת החיים משמחת מצד אחד כי נותרו עוד שנים לתכנן ולחיות, אך מצד שני, עם העלייה בגיל המחלות הכרוניות עולות גם כן. ד"ר נאדר בוטו הוא רופא מומחה, קרדיולוג בכיר ומנוסה. עובד מזה שנים רבות בבית חולים ומטפל באלפי חולים. המיוחד ברופא הזה היא גישתו הרואה את המחלות והגדרותיהן בצורה שונה ומיוחדת. בריאות שלמה תושג לדעתו של ד"ר נאדר בוטו רק כאשר נגיע לאיזון מלא בין שלושת המרכיבים המרכזיים של המהות האנושית: גוף נפש ונשמה.

בהרצאה המציגה את הגישה של "מודל רפואה מאוחד"  – בסרטון המצורף, מסביר ד"ר נאדר בוטו כי  התיאוריה המאחדת באה לידי ביטוי גם בהגדרה של ארגון הבריאות העולמי: בריאות היא רווחה גופנית, נפשית, וחברתית והוא מוסיף גם "רוחנית". השילוב המורכב הזה מוביל ליצירת קשר הדוק וישיר בין משבר נפשי ובין מחלה פיזית.

 

 

רפואה אישית

ספרים מרתקים רבי מכר שד"ר נאדר בוטו כתב: "רפואת החוש השביעי", "רפואה ושבעת החוקים האוניברסליים – מודל אינטגרטיבי לאבחון וריפוי" וספרו האחרון "הקוד האנושי" בו הוא מפתח מודל חדש מהפכני המתקדם לכוון של רפואה אישית.

ד"ר בוטו מציג גם מודל אבחוני חדש שבודק כל מחלה פיזית ומציע שלוש שיטות טיפוליות חדשות. השיטה הראשונה FEEL  מאפשרת שחרור מהיר מטראומות נפשיות תוך מספר דקות. זאת על ידי פתיחת קשרים אנרגטיים שנוצרו בעבר בנקודות השייכות לאיברים הקשורים במשבר הנפשי. הניסיון הנאגר מראה לאדם המומחה קשר של אחד לאחד בין טראומה מסוימת ואבר בגוף.

השיטה השנייה TTRT  – הולכת רחוק יותר לגלגולים קודמים בעבר ומאמינה כי טראומות כמו פוביות ממים, מעליות, אש ועוד  שהובילו אז למוות, ניתנות לריפוי בגלגול הנוכחי, בהווה.

השיטה השלישית המרתקת עוסקת ב"שטיפה אנרגטית רגשית" לוקחת את מודל הרפואה המאוחד צעד גדול קדימה ומפתיעה ביעילותה הממוקדת. שיטה זו מאפשרת זיהוי משברים נפשיים, אפילו כאלה החבויים בתת מודע. על ידי העלאת המשבר למודע של המטופל מתאפשר תהליך למידה עמוק ומטלטל גם מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית. תהליך הלמידה שכנראה נעצר בזמן המשבר הנפשי המתחולל בעת "השטיפה האנרגטית" מצליח לשחרר את החסימה האנרגטית שנוצרה בעבר ועתה גורמת להפרעה תפקודית ואורגנית.

העולם הדיגיטלי המתקדם מאפשר לנו לצפות בתהליך מלא של טיפול בשטיפה אנרגטית  – בסרטון המצורף, של אושרת קוטלר. התובנות המאלפות מדהימות ביותר. תהליך הריפוי הנראה בפגישה עם ד"ר נאדר בוטו הוא תהליך התפתחותי. המטופל מובל בתהליך ה"שטיפה האנרגטית" ממכשול נפשי מעיק לשחרור רוחני והרגשה טובה ועמוקה.

 

 

המעוניינים להכיר ולצפות בראיון וטיפול נוסף של ד"ר בוטו עם דוד בן בסט מוזמנים להיכנס ולהקשיב.

 

 

בנוסף לרפואה הקונבנציונלית עולות בראיון הצעות חדשות להתמודד עם תופעות כמו לחץ דם גבוה, כאבי ראש כרוניים ועוד. אתם מוזמנים להתרשם וגם לכתוב אלינו, לחוות דעתכם, להגיב או לשאול שאלות כאן, כאן ממש, כדי לקבל מידע נוסף.

בידקו גם

בריאות כללית ואריכות ימים

בריאות כללית ואריכות ימים על-ידי האטת ההזדקנות

בריאות כללית ואריכות ימים שלום חברים ותיקים! פוסט זה נכתב בשבוע הראשון של אוקטובר, לפני …

תגובה אחת

  1. אני מכירה את שיטת הריפוי הזאת וממליצה מאד!
    מרתק ועוצמתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות