מכללת רטר – NLP

מכללת רטר – NLP דמיון מודרך

אחת האפשרויות המעניינות לאנשים היוצאים לפנסיה היא ללמוד משהו שונה, משהו חדש. אני בחרתי לאחר שיקול דעת רציני ללמוד קורס של שנתיים במכללת רטר. כל שנות עבודתי עסקתי בפיתוח תהליכים קוגניטיביים של סטודנטים ושל מורים בתחילת דרכם. לא נגעתי בנושא הרגשות והדמיון אך הם תמיד היו שם…הקורס מרתק ואני שמחה שבחרתי להתפתח בכוון זה.
מהו NLP? Neuro Linguistic Programming ובעברית נל"פ – ניתוב לשוני פיזיולוגי. אוסף של תהליכים לשיפור התקשורת הבין אישית והתוך אישית. NLP מתמחה בתהליכים קצרים ויעילים שמטרתם פתרון בעיות בזמן קצר. ה-NLP נעזר בכוחו המרפא של הדמיון ובתקשורת עם התת מודע.
מכללת רטר המכללה הוותיקה הגדולה והמוכרת ביותר בתחום לימודי ה-NLP. למכללה 12 מרכזי לימוד בפריסה ארצית. בכל שנה מכשירה המכללה מאות בוגרים. כל קורסי ה-NLP המועברים במכללה הינם בחסות אוניברסיטאות בארץ. מסלול הלימודים הוא תלת שנתי. ניתן ללמוד רק את השנה הראשונה בתוכנית. בשנה השלישית מוכשרים המשתתפים לדרגה היוקרתית Trainer NLP המאפשרת ללמד את השיטה.

היצירתיות והדמיון – כמה אתרים של בוגרי מכללת רטר:

בוגרת מכללת רטר. מה אני באמת רוצה עכשיו בפרק הזה של חיי? איפה אני נמצא היום ולאן הייתי רוצה להגיע? האם אני חי על פי הערכים והמטרות החשובים לי? האם אני חווה קושי ליצור קשר אמיתי,רגשי, כן? מה השינוי שאני באמת רוצה?
אימון יכול לחזק להעצים ולפעול למען השגת המטרה שלך. "מי שאין לו מטרה משלו, נידון לעבוד עבור אלה שיש להם מטרות" שמי, דרורה שגב וברוכים הבאים לאתר שלי. אני מאמנת מבוגרים, ילדים, נוער והורים אימון אישי ואימון אישי בקבוצה.הכלים שלי בעלי מבנה משולב- רב תחומי – המפעילים את המחשבה, למידה, מעשה, רגש, דיבור וכוונה כערוצים לאימון אישי. בנוסף אני מטפלת בדמיון מודרך ו-NLP.
בזכות כלים אלו תהליך האימון שלי מאתגר,מהנה, חוויתי ואפקטיבי במיוחד.

 

 

NLP לשם שינוי

למי מיועד תהליך NLP? תהליך אימון NLP (אנ.אל.פי) אחד על אחד, מיועד למנהלים ואנשים אשר רוצים ללמוד ולהשתמש בכלי האנ.אל.פי כדי לרתום ולהניע אנשים. מנהלים שלומדים NLP הם אנשים מעניינים שמקשיבים להם. לימודי אנ.אל.פי יגרמו לאנשים לרצות להתקרב אליכם.

 

חגית ספנסר בית אלה

נשואה ואמא לארבעה ילדים. גרה בכרכור. בעלת "בית אלה". בית לריפוי, צמיחה והגשמה.
מטפלת ומנחה מוסמכת בשיטות דמיון מודרך, קונסטילציה משפחתית, NLP, שיאצו, רפסולוגיה, התמקדות ופרחי באך. דולה ומדריכת הכנה ללידה. בעלת תואר M.Sc. במדע הטבע.

NLS PLUS

דינה דקל, יפעת ויינשטיין-זוהר ואפרת שמר החלו את דרכן בתחום ה-NLP במכללת רטר. שלושתן הנחו קורסים במכללת רטר. היום הינן הצוות המוביל ב-NLP PLUS אשר הוקם בשנת 2005.

בידקו גם

אריכות חיים, איך לנצל וליהנות ממנה?

אריכות חיים – ניצולה היעיל והמלצות לשעת הצורך אריכות חיים משמעה, שתוחלת​ החיים עולה ויותר אנשים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות