אמנה ממלכתית חברתית - למען הגדלת קצבת הזקנה

אמנה ממלכתית חברתית – למען הגדלת קצבת הזקנה

אמנה ממלכתית חברתית – למען הגדלת קצבת הזקנה

כבר בתחילת הדרך כאשר עלה המיזם שלנו לפורטל המידע, היה ברור כי העיקר חסר. המטרה המרכזית שלנו הייתה מאז ומתמיד, ריכוז והנגשת מידע לשיפור איכות החיים בגיל השלישי. היה לנו ברור כפי שברור לכל אזרח ותיק שפורש לפנסיה כי גובה הקצבה והמשאבים שיעמדו לרשותנו הם אלה הקובעים את איכות החיים בשנים הבאות.

אנחנו זוכרים היטב איך התלהבנו לפני שנים עם הקמת "מפלגת הגמלאים", אפילו הילדים הצעירים שלנו הצביעו למפלגה זו בשמחה. אך אנחנו זוכרים גם את האכזבה הגדולה. בשנים האחרונות, הנושא של קצבה מקיימת בכבוד נדחק שוב ושוב לפינה שכוחה. אבל כנראה עתה הגיע הזמן. אבני הדרך סימנו את הכוון ורק עתה הגענו לרגע הנכון.

 

אמנה ממלכתית חברתית

 

היום אני מאמינה כי המצב שונה מן הבסיס. בעזרת הרשתות החברתיות והיכולות של גוגל לשתף כמה שיותר מהר וחזק את כל מי שהנושא חשוב לו, יש הזדמנות לשנות. הרי כולנו נגיע להיות אזרחים ותיקים וזו ההזדמנות להשפיע. לכן, חשוב להיות מעורב !

זו הסיבה ששמחתי מאד לקבל בקבוצת המחאה החברתית השקטה את הנוסח המלא של אמנה ממלכתית חברתית. שלושת האנשים החתומים עליה היום, דאגו לניסוח קצר ומדויק להפליא. אתם פשוט מוזמנים להיכנס כאן לקישור ולהקדיש כמה דקות לקריאה. יש היום במדינת ישראל יותר ממיליון ורבע אזרחים ותיקים. החובה של כל אחד מאיתנו לקרא, להכיר, לחשוב על דרכים נוספות לקידום הנושא.

הדרך הפשוטה והמהירה ביותר היא פשוט להיכנס ל צור קשר כאן במעגלי החיים+60, לרשום לנו את הפרטים שלכם ובהמשך למטה לכתוב, תגובה, הצעה, רעיון נוסף להשגת המטרה או כל מה שנראה לכם חשוב. אנחנו נרכז את התגובות שלכם, נשתף עם שלושת כותבי האמנה ונחזור אליכם להמשך התהליך.

מאחלת לכולנו הצלחה בהמשך הדרך המתחילה כאן. אלקה יפה

לקריאה וחתימה על האמנה – הקליקו כאן

בידקו גם

פריפריה חברתית של הגיל הגבוה - מאפיינים ואיכויות

פריפריה חברתית של הגיל הגבוה – מאפיינים ואיכויות

פריפריה חברתית של הגיל הגבוה – מאפיינים ואיכויות המטרה שלנו בפוסט זה הוא להעלות למודעות …

8 תגובות

  1. שמואל ברוכיאל

    המציאות שכל אחד יגיע בסופו של דבר לגיל הפרישה ויהיה זכאי לקצבה שאנו נאבקים לשנות .
    הבעיה הרצינית ביותר היא ש״נבבחרי העם״ לא יהיו תלואים בקצבה זו כמו רובנו, להם תהיה פנסיה מכובדת מאוצר המדינה שאפשר יהיה לחיות איתה בכבוד ולכן אין להם התיחסות כל שהיא לבעיה עלנו אם בטח לא חושבים וכמובן גם לא מתיחסים.
    ההרגשה היא שהיחס שלהם לגיל השלישי הוא ״הכושי עשה את שלו הכושי יכול ללכת״. אימה שלי ז״ל היתה תמיד אומרת השבע לא מרגיש את הרעב וזה נכון במיוחד ל-120 היושבים במרומי האולימפוס בירושלים.

  2. חייבים לשפר את תנאי הקיצבה.יישר כוח

  3. אראלה ברעם

    תומכת בהחלט בדרישה ,להעלאת קצבת הביטוח הלאומי של הגימלאים.
    התעלמות של מנהלי הביטוח הלאומי, מהמצב האבסורדי, שנמשך שנים רבות, זו שרירות לב וניצול העובדה שקבוצת גיל זו, אינה מהווה מוקד כח משפיע, בממשל.

  4. נורית גל

    שמחה שמתחילים לדרוש את זכויותנו למען קיום מכובד

  5. 1. יוזמה נפלאה. תבורכו
    2. אין שום קישור לשלוח תמיכה באמנה.
    3. הקצבה נקראת קצבת אזרח וותיק ולא קצבת זקנה. אתם כנראה אנשים צעירים שרוצים קצת קידום באמצעות היוזמה הזאת, לכן אין לכם רגישות לשימוש במושג זיקנה.

  6. הנרי מרחובות

    יותר קל יהיה להשיג העלאת קצבה דיפרנציאלית
    מדוע אני שעבדתי 50 שנה מקבל כמו אחד שעבד רק 25 שנים, צריך לדרוש שהמקסימום לא יהיה 25 שנים שהם 50%, אלא מקסימום 50 שנה שהם תוספת של 100%.

  7. הגיל השלישי הגמלאים חייבים להיות מתוגמלים !!!!ממשלת ישראל בראשותו של נתניהו הנה בזיון!!!רק משכורות חבריי הכנסת מרקיעי שחקים!!!!שימו לב למשכורות שימו לב לתגמולי הדתיים שסוחטים את המדינה בראשותו של נתניהו!!!ממשלה כושלת ממשלה שהנה בזיון !!!!לא נשב בשקט עד לסלוקה של ממשלת הבזיון כולל מערכת המשפט שהנה בזיון!!!!

  8. לא לבטל ממה אתם נבהלים מהאמת!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות