המצב הפיננסי במדינה ומה משתמע מזה לנו

המצב הפיננסי במדינה ומה משתמע מזה לנו

המצב הפיננסי במדינה ומה משתמע מזה לנו

או במילים אחרות

איך לשפר את המצב הפיננסי האישי גם בתנאי אי-וודאות

 

מה מחכה לנו ולחסכונות שלנו בשנה הבאה? גוגל, יו-טיוב והרשתות החברתיות מוצפות בפרסומים של אשפי פיננסים המבטיחים לכם תשואות והצלחות מרשימות. אך דור הוותיקים צבר כבר ניסיון חיים ויודע כמה חשוב האמון והיושרה, במיוחד בנושאים פיננסיים.

אנחנו כאן רוצים להמליץ על תוצאות של ליווי מקצועי סולידי הנעשה בהתאמה אישית לצרכים של כל אחד ואחד מכם. אנחנו נעזרים בליווי של אסף פולינובסקי כבר שש שנים. קיבלנו משובים טובים מחברים וותיקים מכל הארץ. בעזרת ליווי נכון אפשר להתייחס למה שיקרה בשנה הבאה לריבית, לאינפלציה, להטבות, הקלות ועוד היבטים פיננסיים.

במיוחד במצבים אלה צריך לנהוג בזהירות רבה. צריך להקפיד ולקבל מידע וליווי פיננסי רק מאנשים אמינים. מישהו שאתם כבר מכירים או שקיבלתם עליו המלצה מיד ראשונה. בתקופות של אי וודאות חשוב לקבל ליווי וגם מעקב חודשי על הקופות והקרנות שיש לנו.

 קראו את המשך הפוסט ואם יש לכם עוד שאלות והתלבטויות, הירשמו בטופס הצמוד ויחזרו אליכם עם מידע מעודכן ואמין. תוכלו לקבל תשובות לכל מה שמדאיג אתכם בנושא הקרנות, הקופות והחסכונות שלכם. 

אנחנו מתייעצים איתו כבר שש שנים ומקבלים ליווי מעודכן מדי חודש.

בהצלחה, אלקה יפה

אנחנו קשובים לתהליכים הקורים במדינה. ידוע לכולנו כי המצב של אי וודאות קשה לכלכלה. במיוחד אצלנו הוותיקים, אלה שטיפחו את הגישה הסולידית, אלה שהשקיעו בחסכונות לתקופת הפנסיה, מצאנו את עצמנו בדילמות פיננסיות לא פשוטות.

הרשתות וכל אמצעי התקשורת מציפים אותנו בהצעות. מומחים שונים וחברות חדשות מבקשות את הפרטים שלנו כדי לייעץ ולהדריך. אלה בדרך כלל חברות או מומחים שלא שמענו ולא ידענו עליהם.

כמה וכמה חברים וותיקים פנו ושאלו אם יש לנו מידע על חברה X או על מומחה Y. ענינו גם בעל פה וגם בכתב שאין לנו מידע על האנשים שהם הביאו לנו כדוגמא.

המצב הפיננסי במדינה

לאור השאלות הרבות שעלו, חשבנו כי זה אולי הזמן המתאים לספר על קשר מיוחד שנוצר לנו לפני יותר מחמש שנים, עם איש פיננסים בשם אסף פולינובסקי.

בשנתיים האחרונות, אסף צירף אליו את חברת קלריון ויחד הם נותנים ליווי פיננסי ברמה אחרת.

במקרה הזה, מתוך היכרות אישית בתוספת משובים טובים רבים, אנחנו יכולות להמליץ על האמינות והיושרה החשובים כל כך.

למרות כל הדברים הטובים שיש לנו לומר מהניסיון עד כה, חשוב לנו תמיד להזכיר כי בכל מקרה, על האדם המחליט לקחת אחריות.

חשוב לפגוש אישית, פנים אל פנים את כל מי שרוצים לקבל ממנו ליווי פיננסי. רק אחרי שמבינים את היתרונות של ליווי טוב ומקצועי, אתם תהיו אלה שתקבלו את ההחלטה לגבי ההתנהלות הפיננסית שלכם.

מזמינה אתכם להירשם בטופס

לקבלת ליווי פיננסי

שיחת היכרות ללא התחייבות

פיננסים וחסכונות

לסיכום

כאן המקום לפרט קצת מה כולל הליווי של אסף וחברת קלריון.

ראשית, קבלת מידע למקסום ההטבות הפיננסיות הקיימות לאזרחים וותיקים. אחרי שקיבלתם החלטה מושכלת לגבי החסכונות שלכם, מכל סוג, תקבלו דוח מסודר מדי חודש.

תוכלו לבדוק מה התקדם ומה דורש שיפור. בקיצור, יש לכם עם מי להתייעץ ולחשוב יחד. מזמינה אתכם להמשיך ולשאול שאלות אצלנו דרך "צור קשר" ולקבל מידע בעל ערך.

בהצלחה, אלקה יפה

*גילוי נאות – פוסט זה מכיל תוכן פרסומי

בידקו גם

תנודות ואי וודאות פיננסית

תנודות ואי וודאות פיננסית – שאלות ותשובות

תנודות ואי וודאות פיננסית – שאלות ותשובות מענה על שאלות שעלו בקהילה בנושאים פיננסיים אנחנו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות