שירותי סיעוד מותאמים אישית ולצרכים המשתנים

שירותי סיעוד מותאמים אישית ולצרכים המשתנים

שרותי סיעוד מותאמים אישית ולצרכים המשתנים

עוברים עלינו זמנים קשים. אך גם כאשר המלחמה מתנהלת בדרום ובצפון אנחנו רואים את החוסן של האזרחים. בזמנים כאלה חשוב לדעת כי קיימת אפשרות לקבל עזרה סיעודית מותאמת אישית. כאשר יש קושי לתפקד באופן חלקי או מלא יותר, יש בעמק צוות שיכול לעזור בכל מקום ובכל זמן.

אתם מוזמנים להכיר חברת סיעוד מורשית, עם ניסיון של כ- 20 שנים. חברה עם מערך גמיש של מטפלים ישראלים מוסמכים המגיעים אליכם על פי הצורך. החברה קמה כמענה לצורך אמתי הגובר בעשור השנים האחרון.  

החברה נותנת מגוון שירותים: ליווי לבדיקות, ליווי להפגת בדידות, אוורור ויציאה בטוחה מהבית. מתפקדים גם באחזקת הבית, קניות, בישול ושליחויות. ההמשך לפי הצורך בהתאמה אישית. הם עובדים גם בשבתות וחגים.

מגוון הטיפול והעזרה שהחברה מציעה מתחיל במקרים שבהם נדרשים רק כמה ימים של עזרה וטיפול אחרי תהליך ניתוח. ממשיך בליווי ושמירה אחרי טיפולים ועד שירותים מלאים של 24/7  אם המצב מכתיב זאת. ישנה גם אפשרות לקבל עזרה וליווי לאירועים שמחים.

אם הנושא של שירותי סיעוד מותאמים מעניין אתכם,

אם תרצו לקבל מידע נוסף,

הירשמו בטופס,

ויחזרו אליכם עם כל המידע הנחוץ.

סיעוד מותאם אישית
שירותי סיעוד

אחד מהפתרונות שצמחו בשנים האחרונות, בנוסף לבתי הדיור המוגן שבהם הוקמו מחלקות סיעודיות, הוא להביא את השירותים הסיעודיים המיוחדים הנחוצים עד לבית. בעמק יזרעאל התגבש צוות, אשר שם למטרה את הטיפול המערכתי בכל התחומים הנחוצים לאדם הסיעודי באופן אישי.

קצת על הצוות

מדובר בצוות מקצועי ומסור, שהתחיל לעבוד בשנת 2005 ולתת שירותים כלליים ומגוונים לאנשים סיעודיים. הצוות נכנס לתחום הפרטי בשנת 2008 ומאז הוא מתאים פתרונות לאנשים הפונים באזור טבעון , עמק יזרעאל, הגלבוע, עמק זבולון הקריות והצפון.  הצוות כולל היום  10 מטפלים ישראלים מוסמכים עם תעודותשאוהבים לתת שירות ולהיות בקשר עם אנשים מבוגרים, חכמים עם ניסיון חיים.

הפעילות של הצוות מקפלת בתוכנה מגוון של שירותים:

  • מתן שירותים סיעודיים בבית לפי הצורך.
  • ליווי בבתי חולים.
  • מתן שירותים מיוחדים בתקופת החלמה.
  • הסעות וכיסוי מערכתי של כל הצרכים, כולל משק בית, קניות, ביקור במרפאות, השגת תרופות, התייעצות עם רוקחים ועוד.
  • יצירה ושמירה על קשר עם משרד הבריאות, קופות החולים השונות.
  • זמינות של 24/7 כולל שבתות וחגים.
  • שיתוף פעולה עם מטפלים מומחים בתחומים כמו: פיזיותרפיה, שיאצו, תזונאים/ות ויועצים/ות נוספים.

הצוות נייד ומגיע לכל מקום ומשדר אמינות. כמו כן כחלק מההתאמה האישית מדובר על שירות המאופיין במגוון אפשרויות וגמישות לתקופות שיקום והחלמה בבית.

עד כה צוות זה התפרסם בעיקר מפה לאוזן בתוך הקהילה הפרא-רפואית ויש לו המלצות רבות שניתן לקבל לגבי תפקודו בתחומים השונים שנמנו למעלה.

לסיכום: אם הנושא של שירותי סיעוד מותאמים מעניין אתכם, אם תרצו לקבל כבר עכשיו עוד מידע, גללו עוד מעט למטה, הירשמו בטופס הצמוד ויחזרו אליכם כדי לתת את כל המידע הנחוץ.

כדי לקבל מידע מפורט, או פשוט לחייג ישירות למארגן ומנהל הצוות הסיעודי –  050-2169691 ואל תשכחו, כמו תמיד אפשר גם להגיב כאן, לשאול שאלות (בתחתית הפוסט) לאחר שקראתם את הפרטים למעלה ואנחנו נחזור אליכם עם כל התשובות.

אם הנושא של שירותי סיעוד מותאמים מעניין אתכם,

אם תרצו לקבל מידע נוסף,

הירשמו בטופס,

ויחזרו אליכם עם כל המידע הנחוץ.

סיעוד מותאם אישית

*גילוי נאות – פוסט זה מכיל תוכן פרסומי

בידקו גם

בריאות כללית ואריכות ימים

בריאות כללית ואריכות ימים על-ידי האטת ההזדקנות

בריאות כללית ואריכות ימים שלום חברים ותיקים! פוסט זה נכתב בשבוע הראשון של אוקטובר, לפני …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות