מאפיינים ייחודיים בייעוץ פיננסי אישי לגיל השלישי

מאפיינים ייחודיים בייעוץ פיננסי אישי לגיל השלישי

מאפיינים ייחודיים בייעוץ פיננסי אישי לגיל השלישי

בתקופה שמקרבת את האנשים לגיל הפרישה, חייבים לבסס את התשתיות הפיננסיות שיש לכל אחד מאתנו ל 2-3 העשורים הבאים. רק בעזרת בסיס פיננסי יציב ובריא אפשר לתכנן תכניות לשנים הקרובות והרחוקות יותר. כמובן שלפני הכול חשוב ורצוי לדעת מה גובה הפנסיה שנוכל לקבל. חלק מאנשי הגיל השלישי זכו עדיין להיות בפנסיה תקציבית מובטחת. אחרים הפקידו על פי חוק חלקיות ממשכורתם ועתה יקבלו קצבה חודשית. אך זהו רק הבסיס הכללי ביותר שחשוב שממנו נתחיל את הברור שנה שנתיים לפני הפרישה. המידע שמצוי ב"מסלקה הפנסיונית" יכול לעזור לנו. גם בבסיס זה אפשר ורצוי להתייעץ.

בנוסף למידע הבסיסי הזה בקשר לקצבת הפנסיה עצמה, לרובנו יש בגיל השלישי עוד אמצעים פיננסיים כמו קרנות השתלמות, חסכונות, קופות גמל שהיו נהוגות פעם כחסכון נוסף ועוד. בחמש השנים האחרונות אנחנו באופן אישי התייעצנו עם אסף פ. והצלחנו לשפר את התנאים. הורדנו את דמי הניהול של קופת גמל טובה ורווחית. עתה, היא רווחית לנו יותר כי דמי ניהול נמוכים כאלה לא יכולנו להשיג בעצמנו. דבר דומה עשינו בעזרת הייעוץ המותאם אישית של אסף גם לגבי השקעות שהיו בקרנות השתלמות.

ייעוץ פיננסיבסיס נוסף ומשלים לייעוץ פיננסי מותאם אישית הן הזכויות וההטבות שיש לאזרחים הוותיקים בישראל. חשוב להגיע למידע כללי בנושאים אלה, חלקו כבר רוכז ופורסם בפורטל מעגלי החיים ויש גם קישורים לעוד אתרים ברחבי האינטרנט. אך המשמעות האישית היא הקובעת מאילו זכויות כדאי להפיק וליהנות. גם כאן רצוי ללמוד מאדם מנוסה ומעודכן מהן הזכויות הרלוונטיות לכל אחד מאתנו. את זה אפשר לברר רק באופן אישי ממש אם נרשמים לפגישה אישית אצל אסף באמצעות הטופס הירוק בדף הבית תחת השם "שירות ממוקד" .

במשך חמש השנים בהן אנחנו בפורטל המידע משתפים פעולה עם אסף קבלנו הרבה מאד תגובות ומשובים טובים על הייעוץ האמין והאיכותי שקבלו. אנשים שנרשמו וגם תאמו פגישה אישית בנושא "ייעוץ פיננסי מותאם אישית לגיל +60" חזרו אלינו ואמרו כי הרוויחו בגדול. אצלנו גולת הכותרת הייתה, ההצעה של אסף להעביר סכומי חסכון למסלול סולידי בחברת ביטוח שעוסקת גם בהשקעות ומאפשרת תשואה טובה ובטוחה. המיוחד אתל אסף הוא שהאיש בא ממקום אובייקטיבי ולכן הוא מותאם טוב יותר לצרכים של האדם הפונה.  

לסיכום: למדנו הרבה מאסף על התנהלות פיננסית כללית המתאימה לתנאים הקיימים בגיל שלנו. אנחנו מתייעצים איתו מדי תקופה כדי להיות מעודכנים. אנחנו שמחים להמליץ מכל הלב גם לאנשים אחרים להירשם ולראות מה הם יכולים לקדם במצבם הפיננסי בעזרת אדם מקצועי ואמין. בנוסף, שעת ייעוץ ראשונה ללא תשלום! 

בידקו גם

המצב הפיננסי במדינה ומה משתמע מזה לנו

המצב הפיננסי במדינה ומה משתמע מזה לנו

המצב הפיננסי במדינה ומה משתמע מזה לנו או במילים אחרות איך לשפר את המצב הפיננסי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות