תכנון פיננסי ומקסום הטבות מס בגיל השלישי

תכנון פיננסי ומקסום הטבות מס בגיל השלישי

מפגשים – תכנון פיננסי ומקסום הטבות מס בגיל השלישי

הנושא של זכויות והטבות לאזרחים וותיקים אותר כאחד הנושאים המבוקשים ביותר אצל אנשים בגיל השלישי. כבר בשנתיים הראשונות למיזם חיפשנו מידע העונה על השאלות שעלו בקהילת מעגלי החיים+60.

יום אחד הגיע אסף פולינובסקי והציע שירות המידע על זכויות הטבות מעודכנים ואמינים. השירות קיים אצלנו במעגלי החיים כבר כמה שנים טובות. רבים נרשמו וקיבלו פגישה לליווי בהתאמה אישית עם אסף פולינובסקי. קבלנו על כך משובים טובים מפנסיונרים רבים בשנים אלה.

בחודשים האחרונים אסף בא עם הרחבה משמעותית של שירות הליווי והיקף המידע הפיננסי. הפעם מדובר בארגון מפגשים של 15 חברים בבית פרטי או קבוצה גדולה יותר במועדון וותיקים בישוב או בשכונה. אפשר לקחת יוזמה ולהירשם ישירות כאן בטופס הצמוד.

כל אחד מאיתנו היה רוצה לדעת אילו הטבות מס מגיעות לנו כאזרחים וותיקים. מהן האפשרויות המיוחדות לשיפור התשואה בחסכונות ובקרנות שלנו וכמובן גם הורדת עמלות.

במפגש אישי או קבוצתי עם חברים תוכלו לקבל כלים מעשיים וליווי המתאים לצרכים שלכם אישית. מידע אמין רחב ומתעדכן העונה על השאלות המיוחדות שלכם.  בנוסף לאסף, אותו חלק גדול מכם מכירים, ישנה עכשיו נבחרת הסוכנים של חברת קלריון Clarion Financial Solution.

התנהלות פיננסית נבונה חשובה במיוחד בתקופה זו, לקראת סוף שנת 2022. היערכות נכונה תוך התייחסות להיבטי המיסוי המיוחדים לגיל השלישי יכולה לתרום לשיפור משמעותי. מוזמנים להירשם כאן כדי לקבל מידע על פי התאמה. ברמה האישית או כמרכזי קבוצה, מנהלי קהילה או מועדון וותיקים.

אם יש שאלות, הצעות או רעיונות בקשר לנושא התכנון הפיננסי ומקסום הטבות, חזרו אלינו דרך צור קשר. אך הכי חשוב להצטייד במידע אמין.

הירשמו כאן בטופס המופיע למטה ⇓ ויחזרו אליכם.

בידקו גם

המצב הפיננסי במדינה ומה משתמע מזה לנו

המצב הפיננסי במדינה ומה משתמע מזה לנו

המצב הפיננסי במדינה ומה משתמע מזה לנו או במילים אחרות איך לשפר את המצב הפיננסי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות